Gå til innhold

Advarsel om stryk

Road11

Anbefalte innlegg

Fant ikke en tråd om dette, men det er mulig jeg er elendig til å søke.

Det har seg sånn at jeg føler at jeg kommer til å stryke i 2MX. Vi har en elendig lærer, som er dårlig til å lære bort, samt at han er ufattelig lite motiverende.

Jeg har gått ned fra 5 i fjor, til noe jeg nå føler blir stryk (Snittet i klassen har sunket noe ufattelig).

Spørsmålet mitt er om man får en advarsel om stryk, hvis dette er tilfellet?

Kan en lærer stryke deg i et fag uten å gi deg en advarsel om dette?

Tusen takk :)

EDIT: Leif

Endret av Road11
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du får ikke advarsel

8694721[/snapback]

Og du er sikker på dette?

Jeg trodde man skulle få en advarsel om man var i fare for stryk, slik at man fikk en mulighet til å kunne "jobbe seg opp".

8694739[/snapback]

Det er en ny regel at de ikke skal måtte det...Du kan spørre læreren om du er i fare og hva du trenger for å ikke falle ned en karakter

Lenke til kommentar

Det er hvert fall vanlig på min skole at elever får brev når de står i fare for å stryke i et fag. Nå skal det sies at jeg går på en relativt liten skole, noe som sannsynligvis gjør det enklere for lærere/skoleledelse å følge opp hver enkelt elev. Vet ikke om dette har noen betydning :hmm:

Lenke til kommentar
VI har hatt det slik at man fikk brev hvis man kunne stryke. Men det kom en ny lov eller regel som sa at skulen ikke trengte å gjøre det. De kunne, men trengte det ikke.

8696696[/snapback]

Akkurat den loven jeg mener... Vi hadde sånn at vi fikk før men lærerne syns det var for stress

Lenke til kommentar

har hørt at man SKAL få brev om man står i fare for "IKKE GRUNNLAG FOR VURDERING".

står man i fare for å få 1, trenger man ikke å få advarsel.........

så jeg ville ha spurt læreren....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...