PatSharpX Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 (endret) Hei jeg skal ha nytt kabinett og det må ha plass til at jeg har vannkjølingen inne i kabinettet. Jeg har det gode gammle TT Bigwather settet som kjøler CUP og GPU. Nå er radiatoren og viften på utsiden av kabinettet. Det er ganske upraktisk. Er en 120mms radiator. Har også beggynt å få litt harddisker 4 stk atm. så litt 3,5" er kjekt å ha. Har til nå sett på Chieftec Miditower m/dør, Blått og Sort Noen som vet vekten på det kabinettet? Så lurer jeg på om det er noen andre gode kabinetter der ute av ca samme størrelse? Kan jo også være ett "lite" maxi tower også. Har det jeg trenger av vifter og har PSU. Hadde hvert kjekt med vindu også egentlig, for da slitter jeg å ta av side døren for å sjekke hvor mye vann det er igjen. Tenkte en maxpris på ca 800-900,- EDIT: fant vekten på kabinettet. Endret 25. mai 2007 av GnoMiz Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 JaJaJaJaJa....*** 8694157[/snapback] Chieftec WH-01 rommer ganske MYE eller så har du jo Lian Li PC-V1000 på tilbud nå hos microplex.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå