Gunfreak Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 For flere månder siden, hadde jeg tenkt på å kjøpe en Wii og var på ventelista til komplett. men utsendingen blir bare utsatt og utsatt så jeg ble lei og brukte 5000 på en CIRAS i stede, men nå skulle en kompis selge vi så da fikk jeg den for 3200 med sprots, zelda og red steel. Første dagen prøvde jeg meg bare litt på sports og noen minutter med redsteel. Red Steel ble fort en favoritt, da jeg likte spillet meget godt, andre dag prøvde jeg meg på Zelda og jeg har ikke noe forhold til zelda i det hele tatt, har ikke spillet et eneste nano sekund av det før, ikke på NES, SNES gameboy, N64 eller gamecube. Syns spillet var litt rart i begynnelsen, syns folka så litt rare ut. og satt meg fast når jeg skulle hoppe hindre med hesten, så da ga jeg opp, og fortastte å spille red steel. så kom jeg tilbake til zelda i dag og greide endelig og hoppe, men satt meg fast når jeg skulle fiske, så da spillte jeg red steel igjen. SÅ greide jeg endelig fiskinga(hemligheten var at jeg dro i kontrollen ALT for hardt.) når jeg greide den, løsna det liksom noe og så fikk jeg sprettert og sverd og da ble det pluttselig kjempe gøy og vips så hadde det godt 3 timer. og Grafikken og det hele vokser liksom på deg og man begynner å like den og den blir jo meget fin når man kommer lenge ut. sverdfektinga er jo drit kul og jeg brukte ganske lang tid bare på å fekte med fugleskremselet. Wii ser ut til å bli den beste konsolen siden N64, når jeg hadde ps1 og ps2 var det liksom bare litt spilling noen ganger, eneste spillene jeg like til ps2 var GTA og god of war, resten var liksom eh. men her ser det ut til at jeg får lyst til å spille mer konsol igjen, nå som jeg har vært nesten utelukende pc spiller i 7 år. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Lykke til videre i Zelda ... en av de bedre eventyrspillene på mange år Lenke til kommentar
ostesaks Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Starten i 3D-Zelda-spillene er som regel treige, men det blir bedre og bedre når verdenen åpner seg. Du har sinnsykt mye bra i vente. Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Åhh, jeg og vil ha Wii... Bra det ikke er lenge igjen til ferie. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 25. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2007 vel snart 7 timer uti zelda, og merker at fingerne har blitt stive. Lenke til kommentar
StianBak Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Min første dag med Wii gikk slik (dette skjedde i dag): Wow, endelig kom den! På tide! 1. Pakke opp og koble til tv 2. Skru på konsollen for å kalibrere tid og skjerminntillinger. Store forventninger nå! 3. Leke litt rundt med menyene i nøyaktig tredve sekunder før jeg skal putte i Wii Sports. 4. Putte i Wii Sports og spilleren bråker noe helt forferdelig. Her må det være noe galt. Dvden vil ikke ut, den hopper bare ut og inn i et lite sekund etter jeg har trykket på eject knappen. 5. Med god timing klarer jeg å få fatt i dvden og skrur av wiien for å prøve på nytt. Setter den inn veldig rolig men wiien bare spytter dvden ut igjen hver gang. 6. Sende til rep Fikk ikke en gang spilt... Lenke til kommentar
killerboy85 Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Min første dag med Wii gikk slik (dette skjedde i dag): Wow, endelig kom den! På tide! 1. Pakke opp og koble til tv 2. Skru på konsollen for å kalibrere tid og skjerminntillinger. Store forventninger nå! 3. Leke litt rundt med menyene i nøyaktig tredve sekunder før jeg skal putte i Wii Sports. 4. Putte i Wii Sports og spilleren bråker noe helt forferdelig. Her må det være noe galt. Dvden vil ikke ut, den hopper bare ut og inn i et lite sekund etter jeg har trykket på eject knappen. 5. Med god timing klarer jeg å få fatt i dvden og skrur av wiien for å prøve på nytt. Setter den inn veldig rolig men wiien bare spytter dvden ut igjen hver gang. 6. Sende til rep Fikk ikke en gang spilt... 8790765[/snapback] oj, maks uflaks der da? min fungerte meget fint, f*** hater den baseball greia på wii sport... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Så da var altså konsollen din heilt bananas? Sikter til denne tråden her ; https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=777275 Lenke til kommentar
StianBak Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Jupp... Den var definitivt helt bananas Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Min første dag med Wii (8. desember 2006): Etter å ha ledd av alle "galningene" i USA, som lå ute for å få fatt i en konsoll, har jeg blitt en av dem selv.. La meg utenfor Elkjøp på Steinkjer klokka 00.30, ettersom jeg hadde hørt at de skulle få inn kun 4 konsoller, og like mange Zelda TP-esker.. Jeg var så heldig at jeg fikk låne med meg PSPen til ei i klassen, noe som reddet siste rest av min mentale helse der jeg lå. Først begynte jeg ute på parkeringsplassen, og etter å ha snakket med en Securitasvakt som kom og lurte på hva jeg ville, ( - Jaså, du ligger her? - Ja, det gjør jeg da.. - Er det en grunn til at du ligger her? - Ja, jeg venter på Wiien som kommer ut klokka ti i morgen tidlig.. - Ah. Da så.. Du får ha en god natt da. *humre humre* ) kom regnet.. Det førte til at jeg måtte flytte meg under taket 2 meter unna meg. Der lå jeg en stund og spilte forskjellige kjedelige spill på PSPen, samt at jeg så Spiderman 2... Klokka 03.00 kom det nok en Securitasvakt for å kontrollere døra, antar jeg.. Han greide å skremme vettet av meg da han hoppet ut av bilen som en rabiat selvmordsbomber.. (Sånt er skummelt for en overtrøtt, paranoiarammet halvsvenske..) Klokka 04.10 kom det plutselig to raringer gående.. Disse hadde tenkt at de kanskje var først ute, men der tok de feil. (Skadefryd er en deilig følelse..) De fikk høre at jeg kom fra Verdal, noe som tydeligvis gjorde at de godtok at jeg var der før dem.. ( "Ja ja.. Verdaling, såklart.. Bare galninger der..") Masse annet folk strømmet til, og den siste timen var det stappfullt. Klokka ni kom butikksjefen ut med en liste, hvor vi skulle skrive hvem som var først ute, slik at de første var sikret Wii og Zelda. Klokka ti fikk jeg endelig lagt fingrene mine på eskene, noe som var en ubeskrivelig følelse.. Så, klokka kvart over ti var det å kjøre til skolen, hvor det var gruppemøte for den forestående DDE-konserten vi skulle filme. Jeg parkerte på betalingsparkeringen, slik at jeg kunne se bilen (av frykt for tyver..) Jeg betalte for to timer. Gruppemøtet varte i nesten tre timer, og da jeg gikk ut til bilen, så jeg en parkeringsvakt som gikk vekk fra den, etter å ha lagt igjen en fin liten regning pålydende kroner 300 for ikke å ha betalt nok. ("Ja ja.. Fint at Wiien var 500 kroner billigere i dag, da") Etter en halvtimes biltur hvor jeg var ca 3 ganger over på gal side av veien pga trøtthet, fikk jeg prøvd konsollen i omtrent 4 minutter, før jeg sovnet.. Jeg våknet i 19-tiden, og spilte Wii Sports i 3 timer før jeg måtte legge meg, slik at jeg kunne stå opp og kjøre til Steinkjer før klokka 08.00 neste morgen.. Ikke mer Wii den helga, men derimot masse jobbing med DDE-konserten.. Dog var det den beste helga jeg kan huske å ha hatt på lenge.. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Haha, nærmest eit lite eventyr det der Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Haha, nærmest eit lite eventyr det der 8793076[/snapback] Var den til meg? Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Den historien var så og si identisk med min når Wii launcha. Moro å være småfanatisk innimellom Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Kjøpte min Wii på lillejulaften. Kom til Lefdal 09:42, etter å ha forsovet meg med ca 3 timer. Der var jeg nummer 29? i køen. iallefall siste som fikk lapp og var sikret wii. Rett etter jeg hadde fått lappen kom det sånn typisk 50 stk. Og jeg var mest sjef. En desperat far spurte hva jeg skulle ha for den. Jeg sa "Den er ikke til salgs", og tenkte "Kom deg bort før jeg skader deg!".. Prøvde faktisk Play først, men skjønte hvorfor det hadde fått middelmådige kritikker. Sports var en slager. Og ja, det var min egen lille julegave. Som jeg ga til dama. Som jeg var veldig glad for. Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 vel snart 7 timer uti zelda, og merker at fingerne har blitt stive. 8700950[/snapback] Hæ? Hvordan da? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 7. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2007 fordi jeg har holdt kontrollen så hard og lenge at fingeren stivner i den stillinga Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Eg legger ikkje skjul på at wii spilling i lengden er meir ubehagelig enn med f.eks 360 kontrollen i henda. Kommer jo ann på kor mye eg lever meg inn også da Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Mulig mine hender er tilpasningsdyktige som faen altså, men kan ikke si jeg har noe å utsette på kontrollen i det hele tatt jeg faktisk. Like god som f.eks 360. hadde mange nok strake timer i ZTP til å komme frem til en konklusjon der. Digg kontroll, med andre ord! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Det eg har å utsette på selve wiimoten, må vel vere at styrekorset er litt lite og føles til tider litt malplassert i noen spill. men alt koker som regel ned til kontrollskjemaet til hvert enkelt spill. For det føles utrolig deilig,og befriende å spille med nunchuck og wiimoten sammen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå