Gå til innhold

Bluescreen i dark messiah - Har vista skylda?

Anbefalte innlegg

System:

Intel® Core2 CPU 6600

2046MB RAM

NVIDIA GeForce 8800 GTX

Vista Home Premium

Fikk patcha opp spillet og fyrte det opp, fikk spilt gjenom trenings missionet før loadninga stoppa opp på første missiom, gikk så ut.

Fyrte opp spillet igjen og loada auto-saven, fikk så bluescreen med en gang og pcen restarta seg selv (samme problem med stalker).

Prøvde å kjøre spillet for en sistegang, men fikk bluescreen etter jeg lagde en ny save.

Hva er problemet? er det vista?

Finnes det eb løsning?

-takker

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er nok bare slik Dark Messiah er. Jeg kjøpte det da det kom ut, men har ennå ikke spilt lenger enn til level 3. Det er et utrolig bugga spill.

8697367[/snapback]

Rart, jeg har spilt gjennom det tre ganger med tre forskjellige "klasser" og jeg har aldri krasjet.

Tror det kan være vista når du også har problemer med S.T.A.L.K.E.R.

Kanskje de ikke er støttet av Vista? I så fall ville jeg sett etter en patch til spillene.

Lenke til kommentar
Det er nok bare slik Dark Messiah er. Jeg kjøpte det da det kom ut, men har ennå ikke spilt lenger enn til level 3. Det er et utrolig bugga spill.

8697367[/snapback]

Rart, jeg har spilt gjennom det tre ganger med tre forskjellige "klasser" og jeg har aldri krasjet.

Tror det kan være vista når du også har problemer med S.T.A.L.K.E.R.

Kanskje de ikke er støttet av Vista? I så fall ville jeg sett etter en patch til spillene.

8697481[/snapback]

Spillt begge spill uten problemer med Vista. Jeg ville prøvd å oppdatert/byttet skjermkort drivern.

Endret av ScorpioN
Lenke til kommentar
Stalker funker fint nå some jeg har oppdater driveren.

Patcha opp dark messiha til 1.03, funka flott i 5 min føre det hengte seg opp og jeg fikk crash to desktop, prøver å oppdatere lydkort driveren nå

8697806[/snapback]

Om du har 64bit versjon av Vista kan kanskje det være årsaken til dark messiah crash. Mener å huske det var noe krøll med Vista 64bit og dark messiah. Som sagt kjørte jeg det uten problemer med 32bit vistaen.

Får du forresten "The memory could not be read" melding ? Tror det skulle vært fiksa i 1.01 patcen, men du har jo 103 hmm

Endret av ScorpioN
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...