spelly Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 JEg har ett lite problem med at den nye pcn min slår seg av til tider, det jeg selv tror problemet er for høy temperatur inni pcn. Speedfan viser: Sys_37 CPU_41 AUX_83 Core 0_28 Core 1_29 Hva sier dere ? hva er AUX? Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Det kan også være strømforsyningen som blir overbelastet. Et typisk tegn dette. Slå maskinen seg av eller bare restarter? Tar det lang tid før den restarter, eller kan det skje både med kald maskin? Lenke til kommentar
spelly Skrevet 25. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2007 DEt skjer bare etter pcn har stått på en liten stund Lenke til kommentar
spelly Skrevet 25. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2007 ok, no går ikke maskinen på lengre. det eneste som skjer når jeg trykker på PSUen,er at viftene roterer noen ganger, og lyset som markerer at maskinen er på, er på i 1 sek. Lenke til kommentar
L.. Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Prøv å koble fra alt untatt hovedkortet. Det kan være en eller annen del som er defekt. Kortslutter ol. Da vi PSU'en slå seg av. Ellers er nok kanskje PCU defekt. Det går ann å fjuske starte PCU når du kobler av fra hovedkortet også. Men jeg husker ikke hvilken pinner du skulle kortslutte da. Om den starter greit, er det nok hovedkortet som har tatt kvelden. Se om du får lånt deg en annen CPU. Så kan du teste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå