Gå til innhold

Finner ikke http://localhost/xampp

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

sikkert fordi han ville bare prøve en PHP fil :)

Prøver dette programmet selv, men når jeg skal åpne en PHP fil så kommer det bare:

", $var); } // Save URL if($_GET['save_url'] && $_POST) { if(!empty($_POST['url']) || !empty($_POST['text'])) { $url = $_POST['url']; $text = $_POST['text']; $fopen = fopen($config['url_file'], 'a+'); if(!fwrite($fopen, $url . '---***---' . $text . "\n")) die("Kunne ikke skrive til fil. Gå tilbake"); fclose($fopen); header("Location: " . $_SERVER['REQUEST_URI'] . '&success=true'); die; } else die("Fyll ut begge felter. Gå tilbake"); } // handle uploaded files if($_FILES) { $i = 0; foreach($_FILES as $NextKey => $NextArray) { if(!empty($NextArray['name'])) { $dir = $config['uploadDir']; $tmp_name = $NextArray['tmp_name']; $name = FixNames($NextArray['name']); $size = $NextArray['size'] / 1000000; $filetype = $NextArray['file_type']; if(strstr($name, '.')) { $ext = explode('.', $name); $ext = array_reverse($ext); if(!in_array($ext[0], $illegal_filetypes)) move_uploaded_file($tmp_name, $dir . $name); else die("Ulovlig filetype. Gå tilbake"); } else move_uploaded_file($tmp_name, $dir . $name); if(!chmod($dir . $name, 0777)) echo "Klarte ikke chmodde fila til 777"; $i++; } } header("Location: " . $_SERVER['PHP_SELF'] . '?view_files='.$i); die; } else { ?>   Gå tilbake?
'; echo 'Skjul linjenummer
'; foreach($sourcecode as $line => $string) { $line = ($_GET['lines']) ? "" : $line; $seperator = ($_GET['lines']) ? "" : ": "; echo ''. $line . $seperator . ' ' . $string . '
'; } echo ''; die; } if(!$_POST['antall'] && !$_GET['image_gallery'] && !$_GET['save_url']) { if(!$_GET['view_files']) { ?> Steg 1: velg antall filer

Må jeg legge PHP fila jeg skal åpne i en spessiel mappe eller?

Sempron ;)

Endret av Sempron
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...