Autodidact Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Kanskje hun kan bare bli i skogen til nesste shoot.. Så får vi både skitt, kvister og det rette uttrykket. Lenke til kommentar
melwasul Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Jeg liker slike bilder som skiller seg fra andre. Øynene hennes er noe som utstråler mest på bildene. Du legger kanskje litt altfor mange, så er det vanskelig å finne et bilde jeg liker best. Men jeg tror det er et av de mørke bildene jeg liker best. Kanskje fordi jeg liker mørke bilder med skygger. Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Hadde mine tvil da jeg først så tråden. Med en gang det er snakk om aktbilder, så drøsser det på med folk som vil se. Men til min store overraskelse, så var dette vedlig bra. *thumbup* .... Kan ikke gi noe mer kritikk utover det som allerede er sagt. Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Dette må være noe av det beste (om ikke det beste) jeg har sett her på en lang stund. Modellen som er brukt har en kjempefin utstråling og er veldig naturlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå