Gå til innhold

Skal kjøpe et videokamera til mannen min hvilket?


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Mannen min har bursdag snart og jeg tenkte jeg skulle kjøpe et videokamera til han, men jeg har null peiling på dette.

Tenkte på en pris rundt 2-3000 kanskje.

Han har ikke så mye peiling han heller så det trenger ikke være noe super fancy greier, bare et helt greit nybegynner videokamera, noen anbefalinger??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Se på det kameraet fra Panasonic's NV GS serie som passer budgettet ditt best!

 

Hvis du hadde tatt deg bry til å søke her på forumet, så hadde du funnet ut at unner 10.000 så er det Panasonic som rejerer!

8693973[/snapback]

 

 

Ja har sett det :)

Men lurte i grunnen på om det var noen spesiell Panasonic som dere kunne anbefale som noen hadde erfaring med og lignende.

Lenke til kommentar
Det er egentlig så enkelt som at jo mer penger du legger i det, jo bedre kamera får du, så må du se på hva som passer ditt budgett. Men hvis elkjøp har tilbud, så ville jeg slått til ;)

8694168[/snapback]

 

 

Okey så det kamera er et bra begynnerkamera? Trenger ikke noe avanserte greier her i hus til å begynne med i allefall :)

Er bare til å filme ungene og slike ting.

Lenke til kommentar

Du bør også kjøpe en kameraveske, et ekstra batteri og en firewire-kabel til nedlasting til pc for redigering og brenning på DVD. Da har du kommet opp i ca 3000,- :)

Og en 5-pak Mini-DV-kassetter på Expert (Sony) Elkjøp forhandler TDK, og de er visst ikke så bra.

Endret av 2Olav
Lenke til kommentar
Du bør også kjøpe en kameraveske, et ekstra batteri og en firewire-kabel til nedlasting til pc for redigering og brenning på DVD. Da har du kommet opp i ca 3000,- :)

8694316[/snapback]

 

Dette er ting som man burde ha? Som sagt har ikke peiling i halvmørket hehe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...