annesebb Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Hei, Mannen min har bursdag snart og jeg tenkte jeg skulle kjøpe et videokamera til han, men jeg har null peiling på dette. Tenkte på en pris rundt 2-3000 kanskje. Han har ikke så mye peiling han heller så det trenger ikke være noe super fancy greier, bare et helt greit nybegynner videokamera, noen anbefalinger?? Lenke til kommentar
ThorU Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Se på det kameraet fra Panasonic's NV GS serie som passer budgettet ditt best! Hvis du hadde tatt deg bry til å søke her på forumet, så hadde du funnet ut at unner 10.000 så er det Panasonic som rejerer! Lenke til kommentar
2Olav Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 De averterer Panasonic NV-GS 60 til kr 2200,- eller 2300,- på elkjøp nå. Sikkert et greit nybegynnerkamera. Lenke til kommentar
annesebb Skrevet 24. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2007 Se på det kameraet fra Panasonic's NV GS serie som passer budgettet ditt best! Hvis du hadde tatt deg bry til å søke her på forumet, så hadde du funnet ut at unner 10.000 så er det Panasonic som rejerer! 8693973[/snapback] Ja har sett det Men lurte i grunnen på om det var noen spesiell Panasonic som dere kunne anbefale som noen hadde erfaring med og lignende. Lenke til kommentar
ThorU Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Det er egentlig så enkelt som at jo mer penger du legger i det, jo bedre kamera får du, så må du se på hva som passer ditt budgett. Men hvis elkjøp har tilbud, så ville jeg slått til Lenke til kommentar
annesebb Skrevet 24. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2007 Det er egentlig så enkelt som at jo mer penger du legger i det, jo bedre kamera får du, så må du se på hva som passer ditt budgett. Men hvis elkjøp har tilbud, så ville jeg slått til 8694168[/snapback] Okey så det kamera er et bra begynnerkamera? Trenger ikke noe avanserte greier her i hus til å begynne med i allefall Er bare til å filme ungene og slike ting. Lenke til kommentar
2Olav Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 (endret) Du bør også kjøpe en kameraveske, et ekstra batteri og en firewire-kabel til nedlasting til pc for redigering og brenning på DVD. Da har du kommet opp i ca 3000,- Og en 5-pak Mini-DV-kassetter på Expert (Sony) Elkjøp forhandler TDK, og de er visst ikke så bra. Endret 24. mai 2007 av 2Olav Lenke til kommentar
annesebb Skrevet 24. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2007 Du bør også kjøpe en kameraveske, et ekstra batteri og en firewire-kabel til nedlasting til pc for redigering og brenning på DVD. Da har du kommet opp i ca 3000,- 8694316[/snapback] Dette er ting som man burde ha? Som sagt har ikke peiling i halvmørket hehe. Lenke til kommentar
ThorU Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Ville heller ha kjøpt stativ istedenfor ekstra batteri.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå