aloras Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Hei, trenger først et gratis redigeringsprogram til å klippe sammen diverse filmfiler. For eksempel ta inn en episode av 24 og klippe sammen de beste scenene og lage filmfil av det. Har Pinnacle, men lyd og bilde ble mye mikset når jeg la inn episoden så det fungerte dårlig. Vegas 7.0 klarte ikke å ta inn AVI. en gang.. Så trenger jeg er konverteringsprogram. Trenger å konvertere diverse filmfiler til 3GPP så jeg kan legge filene inn på mobilen (Nokia N73). Har Yasa mp4 video converter, men gratis versjonen kan bare konvertere de første 5 minuttene. Help anyone? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Vegas 7.0 klarte ikke å ta inn AVI. en gang..Kva slags AVI-filer er det snakk om? Kan vere du berre må installere ein codec. Når det gjeld konvertering, so er kanskje Super eit greit alternativ. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå