joakim93 Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Jeg har tenkt til å kjøpe en lap top til rundt 8k har sett på denne men jeg vet ikke om den er verdt prisen noen andre forslag? skal brukes til skole, spill ( cs:S, BF2 og wow) litt bilde og video redigering ville vært veldig fint om jeg fikk mange svar. Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 den der ser vell helt ok ut?! så får du med gode gamle xp Lenke til kommentar
magnus Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Ville søkt på forumet, en mill andre som spør om nøyaktig det samme mer eller mindre. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Snakker vi om toppdksel til en bærbar her? Lab - Top? Orddeling min venn, ikke Ord deling *pirke pirke* Men ja, den så OK ut, selv om du sikkert kunne funnet noe enda bedre for prisen. Det viktigste når du skal spille på en bærbar, er at den har en god grafikkløsning, eller ikke integrert grafikk, og det har den du har valgt. Lenke til kommentar
joakim93 Skrevet 25. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2007 hvilken ville du ha valgt da til under 8k? Lenke til kommentar
Gjest medlem-3583 Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 (endret) Snakker vi om toppdksel til en bærbar her? Lab - Top? Orddeling min venn, ikke Ord deling *pirke pirke* Men ja, den så OK ut, selv om du sikkert kunne funnet noe enda bedre for prisen. Det viktigste når du skal spille på en bærbar, er at den har en god grafikkløsning, eller ikke integrert grafikk, og det har den du har valgt. 8693924[/snapback] Toppdeksel og lap - top i såfall... Endret 25. mai 2007 av medlem-3583 Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Er ikke så mange som slår den Toshiba'en på ytelse i den prisklassen. Lenke til kommentar
joakim93 Skrevet 25. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2007 noen andre forslag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå