Finnduz Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Hei. Jeg lurte på om det er noen her inne som har peiling på hvor man kan få laget sine egne flagg (hvis det overhode finnes noen steder). Jeg har over lengre tid ønsket og lage et flagg selv men finner ingen som faktisk gjør dette. Måtte da være noe lingende "trykk på t-skjorte" bare, "Trykk på flagg". Takker for alle tilbakemeldinger. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 (endret) Vet om en butikk i Bergen, om det er interessant. Tar 150,- for en t-skjorte med svart trykk (inkl. t-skjorten), så kan ikke tenke meg et flagg skal være så mye dyrere. Når jeg tenker meg om så har jeg vel egentlig bare sett at de har trykket svart skrift på små vimpler... Endret 26. mai 2007 av Arbakadarba Lenke til kommentar
Finnduz Skrevet 30. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2007 Hjerlig takk Du vet ikke hva dem heter? Hadde vært greit med et evt telefon nummer til dem (i og med at jeg bor i Stavanger) Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Er vel bare til å få de til å lage en t-skjorte, og så klippe det og og få mor eller slster til å sy det til? Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 hehe, blir vel ikke helt det samme? skulle også hatt meg et fett flagg Lenke til kommentar
flopflop Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 (endret) Finnes vel en del steder på nettet man kan gjøre dette? Endret 19. august 2007 av demeyfint Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå