Rescue me Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Matte er veldig enkelt. Fikk 6 til jul i muntlig tentamen og læreren min sa at den forrige klassen hun hadde så fikk 3/4 6 . 8709424[/snapback] LATTERLIG lærer, det er UMULIG at 3/4 av klassen kvalisiferer seg til en 6'er.... 8715632[/snapback] Med mindre den klassen var spesielt god så er det ganske usannsynlig ja.. Er vel bare 5-10% som skal få 6 på eksamen (på landsbasis). 8716029[/snapback] Var ikke eksamen, men tentamen. Lenke til kommentar
csViRuS Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Vel jeg håper på og komme opp i enten: 1.Naturfag 2.samfunnsfag 3.matte 4.krl 5.norsk 6.engelsk Lenke til kommentar
operg Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 *Håper på*: 1. Samf, hadde det på prøvemuntlig og fikk 6 2. Naturfag / KRL, sikkert veldig likt samf 3. Engelsk, har stor mulighet til å få 6 4. Matte, hørt at det er vanskelig å få 6 5. Norsk, hater faget Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 2. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2007 Har gode lærere i alle fag... unntatt matte... men lærer nokk til å kunne faget... Er det best å gå opp to og to eller enkeltvis? Er aleine på alle unntat matte... Lenke til kommentar
Engel_Linn Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Håpet mitt er naturfag; sex og samliv. Men alt går egentlig greit. Muntlig er muntlig, så lenge man har litt peiling er det ikke noe stress. At det bare er 3 uker igjen på skolen er en utrolig herlig tanke. Så det er bare å gjøre det beste ut av det Lenke til kommentar
Deem Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Hva som er best varierer fra person til person, jeg får 6 i alt bortsett fra norsk (tror jeg da)... Det spørs hva du er flink til, kommer du opp i Engelsk må du kunne snakke flytende og litt om temaet og du kan få en 6er, matte må du kunne vise at du kan stoffet, osv... Samfunnsfag må du jobbe mye men jobber du blir det lett å få 6... Men som sagt hva som er lett varierer fra person... Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 6. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2007 Kom opp i Samfunsfag og gjikk opp aleine... Valgfritt Land utanfor Europa... Valgte Japan... skal finne historie og landskap og sånt... Valgfritt emne: Norge I Etterkrigstida... To konge emne Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Jeg var oppe i Naturfag i dag, med emnet Sex og samliv. Kom ut av det med en 5-er. Lenke til kommentar
Piken med sviket Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Jeg var oppe i samme fag og emne(+gener og arv) i fjor, trodde jeg var dødsdømt. Men fikk 6 Lenke til kommentar
andypan Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 jeg skal opp i engelsk i morgen, noen tips for å få bort nervene?? Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 AHAHAHA matte haha går aldri bra detta Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 jeg skal opp i engelsk i morgen, noen tips for å få bort nervene?? 8797921[/snapback] Ta deg en runk. Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 6. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2007 hehe... Den va go, men sikkert sann Øv masse og kunn stoffet. Ikkje rot dej bort i nokke anna enn stoffet du skal framføre og ha god søvn ... Vist du skal framføre seint, i 2 tida eller nokke sant, så kan du søve lenger og gå på skulen halvtime før du kan framføre... Slepp du stress... Oss fer vite det imorgen... Eksamensdag på fredag... Lykke til... :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå