Athlon Power Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 Skal lage et programblad til en skolerevy. Det skal inneholde en del tekst og bilder. Det viktigset er at det skal se kult ut. Noen gode forslag til program vi kan bruke som ikke er alt for vanskelig. Vi som skal lage det har alle peil på pc men ingen av oss er noen designguruer Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 Adobe Illustrator, men det er jo svindyrt................ Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 Microsoft Publisher, mindre svindyrt. Kommer også standard i Office2000 Professional. Lenke til kommentar
dale Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 Skal lage et programblad til en skolerevy. Det skal inneholde en del tekst og bilder. Det viktigset er at det skal se kult ut. Noen gode forslag til program vi kan bruke som ikke er alt for vanskelig. Vi som skal lage det har alle peil på pc men ingen av oss er noen designguruer Hvilken skole? Quark Express skal visst også være ganske fett Lenke til kommentar
Shybert Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 Quark ruler... Min søster har brukt det mye til ulike små aviser og blant annet et revyprogram... Tar litt tid å sette seg inn i, men vel verdt det. Lenke til kommentar
Cobos Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 Min lillebror har laget en god del revyprogram. Han bruker/brukte såvidt jeg husker Quark til den rene layoutdelen og Photoshop til billedsbehandlingsbiten. Men han veet faktisk hva han gjør, og spesielt Quark er ikke noe du får noe ut av hvis du har noen dager på å lære det tørr jeg påstå... Har du dårlig tid til å lære ville jeg brukt MS Publisher eller lignende "enkle" programmer. Cobos Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå