Lekser Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 (endret) Hva mener dere? Bør en som HIV-smitter bevisst få livstid? Endret 24. mai 2007 av June-aid Lenke til kommentar
Fredrik- Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Det kan vel sidestilles med drap ~..~ Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Sterke ord fra snillist Norge, men ingen handlekraft... "ULV ULV.. ropte de..." Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Hvis de noensinne klarer å få dømt et menneske for bevisst HIV-smitting, så synes jeg den personen kan få livstid. Nå er jo livstid i Norge 21 år, så det blir bare tull uansett... En person som blir siktet for noe slikt i Norge kan uansett bare benekte at det skjedde bevisst, og gå fri uten problemer. Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Jeg synes at de bør miste retten til HIV medisin... Aids vil være der løpet av 1mnd tid... Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Jeg synes at de bør miste retten til HIV medisin... Aids vil være der løpet av 1mnd tid... 8693836[/snapback] Norge har avskaffet primitive dødsstraffer! Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 (endret) Jeg synes at de bør miste retten til HIV medisin... Aids vil være der løpet av 1mnd tid... 8693836[/snapback] Norge har avskaffet primitive dødsstraffer! 8693918[/snapback] Dødstraff? Det er ingen dødstraff.... Ingen dreper ham. Akkurat som utilgjengelighet på enkelte kretftmedisin, betyr ikke at vi dreper kreftpasientene... Endret 24. mai 2007 av Vaio Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Dødstraff? Det er ingen dødstraff.... Ingen dreper ham.Akkurat som utilgjengelighet på enkelte kretftmedisin, betyr ikke at vi dreper kreftpasientene... 8694034[/snapback] Om kreftmedisinen ligger på øverste kjøkkenhyllen, men man bare ikke gidder å ta den ned til den syke så er det drap nok! Om kreftmedisinene ikke eksisterer så blir saken helt annerledes! Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Jepp... Om vi ikke gir de medisinene... så er ikke det drap.. Kreftmedisinene eksistere... bare ikke kjøpt inn.... Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Jeg synes at de bør miste retten til HIV medisin... Aids vil være der løpet av 1mnd tid... 8693836[/snapback] *Klappe ironisk i hendene* Trodde vi var kommet litt lenger enn dette, men tydeligvis ikke. Barbariske straffer, bare for at pårørede skal få en hevnfølelse, er for dumt. Lenke til kommentar
Aldrack Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Unnlatelse kan være vel så forårsakende som en aktiv handling. Av den grunn kan man bli dømt for drap fordi man unnlot å handle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå