Inc Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Hei! Har en side som jeg har laget til en bedrift. Har laget den på hobbybasis og nettsiden for denne type bedrift er ikke akkurat høyt ratet for besøkende. Ser ifølge statistikken at det er rundt 1000 besøkende pr mnd, er dette bra? Hva er akseptabelt antall besøkende for slik type side? (Nettsiden for trelast og byggevarer generelt) Lenke til kommentar
sparks Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 (endret) Ca tusen. Jeg har ingen trelast-sider og sammenligne med, så desverre har jeg ikke et nyttig tall å bidra med her. Spørsmålet er vel om de 1000 besøkende du har i måneden finner ut det de lurer på, og om de eventuelt har et behov for å komme tilbake? Endret 24. mai 2007 av sparks Lenke til kommentar
Inc Skrevet 24. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2007 (endret) Ja, det var det da. Siden er ment for opplysning og ikke salg. Lurer på om ikke statistikken har en post om som sier noe om gjengangere.. Ser at besøkende bruker igjennomsnitt 1 minutt pr side. Nå er det ikke så mangen sider heller og ikke så veldig mye info på de. Og prosent antell som bruker unix\linus er 3% . Altså er det ikke så mange nerder innom der. (ikke det at nerder ikke bruker windows) Endret 24. mai 2007 av regga Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 (endret) Lurer på om ikke statistikken har en post om som sier noe om gjengangere.. Dette er et script som kun teller en IP adresse èn gang; <?php $file = "count.txt"; $ipadd = $_SERVER['REMOTE_ADDR']; $addip = "TRUE"; $hits = 0; if (!file_exists($file)) { echo "$file eksisterer ikke!"; exit; } $fp = fopen($file,"r"); while (!feof($fp)) { $line = fgets($fp, 4096); $line=trim($line); if ($line != "") { $hits++; } if ($line==$ipadd) { $addip = "FALSE"; } } fclose($fp); if ($addip == "TRUE") { $fp = fopen($file,"a"); fwrite($fp, "\n"); fwrite($fp, $ipadd); fclose($fp); $hits++; } echo "<center>antall besøkende: $hits"; ?> Pass på å chmodde filen count.txt til 777 Edit: Bruker denne selv, og den er veldig nøyaktig Endret 24. mai 2007 av Ethernet Lenke til kommentar
Inc Skrevet 24. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2007 Flott, men verten støtter ikke php Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 (endret) Flott, men verten støtter ikke php 8693781[/snapback] Hmm. Da blir det vel verre, vil jeg tro Det blir veldig fort litt piczo med slike ferdiglagde countere. Det finnes noen ålreite, men de fleste er ikke så veldig diskrèt Edit: Dette tror jeg kanskje kunne vært en fin løsning for deg? Google Analytics Endret 26. mai 2007 av Ethernet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå