Lakus Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Få spill som har det nå lenger. Lenke til kommentar
Toggy190 Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Artig å tenke på det første GTA spillet til ps2. Der trærne var 2 "X" sett ovenifra som du kunne kjøre rett igjennom 8697150[/snapback] Det var faktisk til PS1. Vakre bilete, spent på korleis dei vil sjå ut i bevegelse, korleis bilar oppfører seg og den slags. 8698217[/snapback] GTA 3 var først til ps2! Og der kunne du bare trykke select noen ganger så så du ham ovenfra:P Lenke til kommentar
andir Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 (endret) To nye bilder: Rett etter at dette ble postet, så sjekket jeg linken i første post og fant dem der. Uansett, nå kan dere se dem her. Endret 27. juni 2007 av andir Lenke til kommentar
krillee Skrevet 27. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2007 To nye bilder: Rett etter at dette ble postet, så sjekket jeg linken i første post og fant dem der. Uansett, nå kan dere se dem her. 8958976[/snapback] Mye diskusjon om dette her på gtaforums.com De fleste synes grafikken i bildene suger, jeg vet ikke helt hva jeg skal si...., er sikkert bare en tidlig-fase bilder..... interessant d andre bildet der han sannsyenligvis raner en bank... Lenke til kommentar
KillerX Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Ser bedre ut enn SA. Hva forventer folk? Crysis grafikk? Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 (endret) Øhh.. Grafikken på det ene bilde er dårligere en super man 64 ! Grafikken er seff ikke sånn. det der er sikkert et bilde fra traileren eller noe greier! Bilder ser litt bedre ut sånn: http://www.rockstargames.com/IV/trailer_splash.html Edit: Mente ikke det med grafikken asså, mener at grafikken må være bedre Endret 28. juni 2007 av Henrymeen21 Lenke til kommentar
Eremal Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Jeg tror ikke du skal ha håpene så allt for høyt ang. grafikk. Husk at det er spillopplevelsen GTA har handlet om, ikke hvor pene eksplosjonene er. Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Ser jo ikke dårlig ut dette da. Husk at det ikke er noe loading i spillet da. Går man inn i en bygning, så loades det ikke. Noe som gjør at enkelte textures osv sikkert må nedskaleres. Er jo en balansegang der. Synes nærbildet av Niko i bilen så bra nok ut. Bare hånda som så litt rar ut og kanskje håret. Men herregud da, dette er jo flisespikkeri! Husk at vi får Euphoria Engine! Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Ble skuffet over ansiktet til folkene, samt klærene, men det blir sikkert bedre. Ellers så er miljøet rundt fantastisk. Lenke til kommentar
Eremal Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 (endret) Ganske skuff dette bildet her, med overgangen mellom branntrappen og veggen på huset.. Men det er enda en stund til spillet kommer ut, og finpussingen er noe r*n er kjent for å fikse på til slutt.. på samme bildet: Hva er dealen med tommelen hans? Og i tillegg ser det ut som om separerte fingre er en ting de likevel ikke har med :/ Endret 28. juni 2007 av Eremal Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Ganske skuff dette bildet her, med overgangen mellom branntrappen og veggen på huset.. Noe sier meg at bildet er tatt en tur i noe redigerings-opplegg etterpå, og det kan være litt derfor. Men det er enda en stund til spillet kommer ut, og finpussingen er noe r*n er kjent for å fikse på til slutt.. Som alle andre spillprodusenter... på samme bildet: Hva er dealen med tommelen hans? Og i tillegg ser det ut som om separerte fingre er en ting de likevel ikke har med :/ Separerte fingre har de med jo... se på "gangsteren" i bakgrunnen. + AT alle som har sett demoen av spillet sier det ser nydelig ut og fingrene beveger seg hver for seg. Men så må nå alle for guds skyld huske at GTA ikke er ett spill for grafikkhorene, det har det aldri vært! Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 (endret) Bildet der ser jo ikke engang ingame ut, ser ut som om det er concept art med tanke på fargene og blurren som er i bildet. Uansett tror jeg spillet blir fantastisk, elsker grafikken de har valgt. Er mer seriøst enn tidligere spill, men ikke alt for seriøst. Endret 28. juni 2007 av Vrengtpolvott Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Det jeg sier. Bilet er kanskje tatt ingame, men all blurringa osv får det til og se veldig mye dårligere ut enn det det egentlig gjør. Alle detaljene blir jo blurra bort. Kanskje det som er hensikten til Rock* og? Lenke til kommentar
Northland Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 OOoooh! Ser ut som vi kan vente oss et heftig bankran oppdrag! Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Nå er det jo 3 nye bilder her inne da http://www.gta4.net/news/index.php PS: De 2 nye bildene som er snakket om her til nå de... Øhh.. ja, det er fra traileren bare så dere vet Lenke til kommentar
krillee Skrevet 30. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2007 synes grafikken i gta 4 er bra men det ene bildet i den bilen er litt rart...d ble jo faktisk fjerna fra rockstars sider....interessant.... Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Nå er det jo 3 nye bilder her inne da http://www.gta4.net/news/index.php PS: De 2 nye bildene som er snakket om her til nå de... Øhh.. ja, det er fra traileren bare så dere vet 8963382[/snapback] Øhh bilder og bilder? langt ifra ingame og cutscene i hvertfall. Concept art elr bakgrunnsbilder Lenke til kommentar
steinar2000 Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Stygge elefant-Goldeneye 64-hender. Det ene bildet var jævlig skuffende, men regner med at det er et tidlig bilde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå