Gå til innhold

Oppsett til litt under 10.000,-

Anbefalte innlegg

Heisann! :)

Jeg tror vel i utgangspunktet at det her skal være greit, men kan være greit med meninger og innspill fra folk som faktisk har fulgt med på hardware-fronten det siste året! :p

Hadde i utgangspunktet tenkt å bestille alt fra komplett, men etter litt sjekking på netshop, så fant jeg ut at jeg kunne spare noen hundrelapper der. :)

Så om dere vil se over listen(e) jeg har her, og kanskje komme med innspill, hadde det vært fint! ;)

Er kanskje mer bryderi for dere, men for å unngå rot her så legger jeg listen som vedlegg! :)

deler_listenr2.txt

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ok da! Listen var kanskje ikke så fristende å lese når man faktisk må laste ned en gedigen txt-fil! :p

- Netshop.no -

Asus P5N32-E SLI Pluss nForce 650i - 1550,-

Intel Core 2 Duo E6600 - 1875,-

OCZ DDR2 2048MB Gold GX XTC PC2-4200 - 1105,-

FOX+ GeForce 8800GTS - 2250,-

Creative SB X-Fi XtremeGamer - 750,-

Arctic Silver 5 Termisk Pasta 3.5 gram - 69,-

Seagate 320GB Barracuda - 675,-

Fortron-Source Epsilon ATX-700W PSU 20/24pin - 1075,-

Nexus 120mm Real Silent Vifte - 148,-

---------------------------------------------------------------------------------

Sum - 7597,-

Frakt - 0,-

Totalt inkl mva - 9497,-

Skulle vel tro jeg kunne gå for dette? Eller ser dere noen umiddelbare feil i "logikken" min her? :)

Lenke til kommentar

Jeg sitter egentlig å setter opp en grei liste til brodern, da han er den som har råd til ny pc for øyeblikket! *misunnelig* :p

Jeg regner med det skal gå lett å få ting i kabinettet han har fra før, da det er et helt ordinært Chieftec BX.. Er gammelt, men ser ikke for meg noen problemer egentlig.

Skjermen er en halvgammel crt, men det går vel greit d, selv om det er dvi det går i om dagen! :p

Eller er ikke overgang til crt standard tilbehør?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...