Lekser Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Jeg kan ikke sende PM, er det noe galt med systemet?Gjør jeg noe feil? (Fant ingen andre måte å løse dette på) Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Husker du å skrive en overskrift på meldingen? Det er vel det eneste jeg kommer på av åpenbare grunne ihvertfall! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
Lekser Skrevet 24. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2007 Jeg skriver overskrift, tekst og navnet på mottakeren og trykker deretter på send. Men det går ikke! Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Hva mener du med at det ikke går, får du en feilmelding, skjer det noe, hva skjer? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 (automatisk svar) Problemet/Saken er bekreftet og flyttes til rett forum for videre oppfølging. Lenke til kommentar
Lekser Skrevet 8. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2007 Hva mener du med at det ikke går, får du en feilmelding, skjer det noe, hva skjer? 8804178[/snapback] Jeg gjør alt som skal gjøres, men allikevel så blir ikke meldingen sendt. Jeg får ikke noen feilmelding. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 (Automatisk svar) Tråden er lukket da forumet har blitt oppgradert siden siden ble opprettet. Skulle problemene fremdeles eksistere anbefaler vi at det opprettes en ny tråd om problemet. MERK: Teknisk relaterte saker hvor diskusjonen har dødd ut blir og lukket for å holde det tekniske forumet ryddig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg