VisualStudio Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Hei! Jeg tenkte ejg skulle registrere et .no domene, slik at ejg slipper .moo.no Men under registrering og slikt, står det ingenting om hvor den skal redirecte fra? Jeg vil jo bare at.no domenet skal hente data fra en annen side? Jeg har prøvd på active 24, og vil bare spørre dere om hvordan jeg gjør så den bare henter fra www.tidligereadresse.moo.no og viser det i www.nyadresse.no takk Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Hei! Jeg tenkte ejg skulle registrere et .no domene, slik at ejg slipper .moo.no Men under registrering og slikt, står det ingenting om hvor den skal redirecte fra? Jeg vil jo bare at.no domenet skal hente data fra en annen side? Jeg har prøvd på active 24, og vil bare spørre dere om hvordan jeg gjør så den bare henter fra www.tidligereadresse.moo.no og viser det i www.nyadresse.no takk 8692855[/snapback] Jeg tipper at du ikke har noen org.nr, og at du ikke har noen firma. Da kan du også bare glemme .no-dommene. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 http://domeneshop.no mener jeg og huske har denne muligheten, sjekk der. Lenke til kommentar
VisualStudio Skrevet 24. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2007 Hei! Jeg tenkte ejg skulle registrere et .no domene, slik at ejg slipper .moo.no Men under registrering og slikt, står det ingenting om hvor den skal redirecte fra? Jeg vil jo bare at.no domenet skal hente data fra en annen side? Jeg har prøvd på active 24, og vil bare spørre dere om hvordan jeg gjør så den bare henter fra www.tidligereadresse.moo.no og viser det i www.nyadresse.no takk 8692855[/snapback] Jeg tipper at du ikke har noen org.nr, og at du ikke har noen firma. Da kan du også bare glemme .no-dommene. 8695128[/snapback] Det er for en organisasjon. så jo, jeg har det Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Alt dette gjør du i administrasjonspanelet du får tilgang til når domenet er opprettet. Lenke til kommentar
VisualStudio Skrevet 25. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2007 Alt dette gjør du i administrasjonspanelet du får tilgang til når domenet er opprettet. 8696562[/snapback] Uansett leverandør av domenet? Tror jeg velger domeneshop, for der kan man jo velge om man vil ha videreføring, eller hva man vil.. Lenke til kommentar
gather Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Alt dette gjør du i administrasjonspanelet du får tilgang til når domenet er opprettet. 8696562[/snapback] Uansett leverandør av domenet? Tror jeg velger domeneshop, for der kan man jo velge om man vil ha videreføring, eller hva man vil.. 8696655[/snapback] Leverandørene pleier gjerne å spesifisere at de tilbyr dette om du gjør det, men domeneshop har det iallelfall. Kan anbefale domeneshop. Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Vis enn skal ha .no domene så må enn ha org. nr. Vis ikke må du bruke .com,.net osv. det hjelper ikke vis du ikke har org. nr. Sempron Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Vis enn skal ha .no domene så må enn ha org. nr. Vis ikke må du bruke .com,.net osv. det hjelper ikke vis du ikke har org. nr. Sempron 8700540[/snapback] Sempron, les postene før du selv poster.. Han har nevnt litt lenger opp at han skal gjøre det for en organisasjon, så da går jeg ut ifra at han har et org. nr og? Ethernet Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 da kan enn få .org òg Ja, jeg kan ikke å lese Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 (endret) Har selv registrert .net.. Funker utmerket det, da trenger du bare ett navn. Det håper jeg du har Endret 25. mai 2007 av steffenz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå