kevral Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Jeg sitter her med en nylig installert WMP11 og lurer på hvordan/hvorfor pokker den konverterer all stereo-musikken min til 6-kanals surround. Vokalene kommer kun ut av senterhøyttaleren og bassen blir skikkelig sutrete. Åpner jeg samme fil i f.eks. WinAmp spilles den som stereo x2, så dette skjer bare i WMP11. Noen som vet hvordan jeg kan skru dette av? Lenke til kommentar
Jallenbo Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Sitter på en data med WMP10 akkurat nå, men jeg tror du skal finne noe i "Forbedringer". Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Sitter på en data med WMP10 akkurat nå, men jeg tror du skal finne noe i "Forbedringer". 8693085[/snapback] Alt var bra med WMP10 men da jeg begynte med 11 Itunes ble rart. alt som har med lyd/bilde å gjøre ble rart. jeg vet ikke om dette har noe med oppdatering og sletting av gamle versjonen ha å gjøre. jeg innstallerte på nytt og da jeg la inn WMP 11 var alt ok. Lenke til kommentar
Jallenbo Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Slettet du den gamle WMP får du reinstallerte? Lenke til kommentar
kevral Skrevet 24. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2007 Sitter på en data med WMP10 akkurat nå, men jeg tror du skal finne noe i "Forbedringer". 8693085[/snapback] Fant ikke noe som så ut som det kunne passe der (enhancements). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå