Tor92 Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Var hos en venninne i dag, tok bilder av katten hennes, hva synes dere? Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Det var best det i midten, men jeg hadde HELT klart tatt med hele katten i et slik utsnitt. Likte ikke øynene på det siste! Lenke til kommentar
Kramstogen Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 (endret) Det midterste var flott, stolt holdning. Hadde vært flott å ha med hele katten, kanskje det h*n ser på? Endret 26. mai 2007 av Kramstogen Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Jeg likte derimot det nederste best. Jeg er vanligvis ikke tilhenger av denne fargeeffekten, men dette var noe utenom de vanlige, kjedelige. Et bilde å være stolt av! Lenke til kommentar
blenden Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Likte bilder nummer 2 best, men ville prøvd å fått plass til hele katten i bildet Lenke til kommentar
andm Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 (endret) Du kan nok med fordel beskjære det siste bilde slik at knottene på komoden ikke kommer med. Klarer du også å utjevne den skjemmende skyggen bak øret? Endret 27. mai 2007 av Ostekjeks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå