hockey500 Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 (endret) Hei, problemet er dette: jeg sliter med å kople switchen min til internett. Viken Fiber leverte en boks som står i kjelleren, som er tilkoblet TV og internett. hvis jeg kobler den direkte til min pc funker alt fint, kobler jeg til en annen maskin i huset skjer det absolutt ingenting. Det samme gjelder switchen: kobler jeg til uplink-porten skjer det ingenting, kobler jeg til en lan-port får jeg kontakt. Hva kan være feil? På forhånd takk! EDIT: leif Endret 24. mai 2007 av hockey500 Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Har du prøvd å koble kabelen fra modem til uplinkport og en annen kabel fra LAN til PC? Lenke til kommentar
hockey500 Skrevet 24. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2007 selvsagt, det er det som IKKE funker. LED-pæra til uplink lyser ikke engang Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Feil på switch, powersupply eller kabel? Lenke til kommentar
hockey500 Skrevet 24. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2007 har testet med flere kabler, men nå funka det plutselig, uten at jeg gjorde noe som helst jaja, problem løst, case closed Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå