Dunedain Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Har du kanskje holdt igjen litt når du spiller Wii, av frykt for å ødelegge den rådyre flatskjermen din? Nå kan du snart kaste alle hemninger. Reduserer UV-stråling LCDArm lanserer nå sikkerhets-skjoldet som et tilbud til alle pasjonerte Wii-spillere. Skjoldet slipper gjennom 98 prosent av lyset, reduserer UV-stråling, og beskytter skjermen mot flygende objekter. Etter at Nintendo slapp sin superpopulære spillkonsoll Nintendo Wii, har det strømmet inn med rapporter om skader på både personer og flatskjerm-TV-er etter bruk av den bevegelsessensitive kontrolleren. Nå kan du ihvertfall sikre TV-en. Dette er kanskje noe for de ivrigste Wii-spillerne blant oss Link Lenke til kommentar
Badering Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Haha. Spørs om de får solgt så mange eksemplarer av den greia der da. Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 (endret) haha! Lurer på hvor mye dette kommer til og koste.. Skikkelig lurt produkt.. Selv har jeg rør-tv.. så, derfor har jeg turt å kjøpe Wii.. Endret 25. mai 2007 av Sigurd_m Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 (endret) Skal jeg først kjøpe meg rådyr flatskjerm så spanderer jeg like gjerne 2-3000 på 5års forsikring Da er den jo tross alt sikret mot alt. Men for all del, dette er en smart sak for folk som allerede har en flatskjerm uten forsikring eller ikke vil bruke ekstra penger på det Endret 25. mai 2007 av XtaZ Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Haha kanskje ikke dumt det der! har riktignok ikke kastet kontrollern i Tv'n enda, men har greid å banke den rimelig altfor hardt i bordkanten noen ganger under multiplayer tennis. Så det er vel ikke lenge før det suser enn i skjermen ... (Kontrollen til Wii er forresten overaskende solid ... hehe) Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Haha, så den på GoNintendo for litt siden. Har selv en LCD jeg elsker høyt, men å ødelegge den med Wiimoten tror jeg skal mye til. Det beste med denne er vel skjold mot UV-strålingen... Lenke til kommentar
volund2000 Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Haha, så den på GoNintendo for litt siden. Har selv en LCD jeg elsker høyt, men å ødelegge den med Wiimoten tror jeg skal mye til. Det beste med denne er vel skjold mot UV-strålingen... 8697321[/snapback] Reduksjon av UV stråling er jo ren bullocks, den er så og si totalt fraværende. Kilde nederst på siden. Lenke til kommentar
SwedishChef Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Burde heller hatt hjelm. Tennis er farlig med dårlig plass foran TVen. I hvert fall med folk som tror det hjelper å hoppe etter ballen selv :tongue: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå