Gå til innhold

Wii-skjold til flatskjerm

Anbefalte innlegg

Har du kanskje holdt igjen litt når du spiller Wii, av frykt for å ødelegge den rådyre flatskjermen din? Nå kan du snart kaste alle hemninger.

Reduserer UV-stråling

LCDArm lanserer nå sikkerhets-skjoldet som et tilbud til alle pasjonerte Wii-spillere. Skjoldet slipper gjennom 98 prosent av lyset, reduserer UV-stråling, og beskytter skjermen mot flygende objekter.

Etter at Nintendo slapp sin superpopulære spillkonsoll Nintendo Wii, har det strømmet inn med rapporter om skader på både personer og flatskjerm-TV-er etter bruk av den bevegelsessensitive kontrolleren. Nå kan du ihvertfall sikre TV-en.

Dette er kanskje noe for de ivrigste Wii-spillerne blant oss ;)

Link

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal jeg først kjøpe meg rådyr flatskjerm så spanderer jeg like gjerne 2-3000 på 5års forsikring :whistle: Da er den jo tross alt sikret mot alt. Men for all del, dette er en smart sak for folk som allerede har en flatskjerm uten forsikring eller ikke vil bruke ekstra penger på det :thumbup:

Endret av XtaZ
Lenke til kommentar

Haha kanskje ikke dumt det der! har riktignok ikke kastet kontrollern i Tv'n enda, men har greid å banke den rimelig altfor hardt i bordkanten noen ganger under multiplayer tennis. Så det er vel ikke lenge før det suser enn i skjermen ...

(Kontrollen til Wii er forresten overaskende solid ... hehe)

Lenke til kommentar
Haha, så den på GoNintendo for litt siden. Har selv en LCD jeg elsker høyt, men å ødelegge den med Wiimoten tror jeg skal mye til. :p

Det beste med denne er vel skjold mot UV-strålingen...

8697321[/snapback]

Reduksjon av UV stråling er jo ren bullocks, den er så og si totalt fraværende.

Kilde nederst på siden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...