Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan bryter du isen?

Anbefalte innlegg

Hva med denne:

Mia: Don't you hate that?

Vincent: What?

Mia: Uncomfortable silences. Why do we feel it's necessary to yak about bullshit in order to be comfortable?

Vincent: I don't know. That's a good question.

Mia: That's when you know you've found somebody special. When you can just shut the fuck up for a minute and comfortably enjoy the silence.

Fra Pulp Ficition

http://www.youtube.com/watch?v=xpPZ5d0fcac

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva med denne:

Mia: Don't you hate that?

Vincent: What?

Mia: Uncomfortable silences. Why do we feel it's necessary to yak about bullshit in order to be comfortable?

Vincent: I don't know. That's a good question.

Mia: That's when you know you've found somebody special. When you can just shut the fuck up for a minute and comfortably enjoy the silence.

Fra Pulp Ficition

http://www.youtube.com/watch?v=xpPZ5d0fcac

8800068[/snapback]

Nettopp. :yes:

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

jeg mener humoristisk sans er den beste måten, men da mener jeg humor innenfor rimelighetens grenser, ikke utagerende humor ( tiss, bæsj, promp humor )!

å det å oppføre seg ordentlig, varte opp å prate om ting som faktisk er relativt å prate om i riktig sammenheng :)

Mvh: Pera

Lenke til kommentar
"Du tenker på?"

Pleier å funke, bare at jeg har det med å overdrive bruken noen ganger.

Gud som jeg hater den der. Får hele samtalen til å virke så inni helvettes kjedelig. Det finnes ingen større killer for samtalen enn når jenta finner ut at du sitter og pønsker ut neste spørsmål å stille hun. Du kunne like gjerne sittet med en åpen bok og lest opp linjene dine.

Lenke til kommentar

Tror det er viktig å si noe teit..

"Du ser sliten ut, skal jeg holde puppene dine?"

Hadde med ei i bilen her om dagen, vi prata litt, også plutselig blei hun ganske stille.

Da måtte jeg virkelig prate for å holde hun i live, også plutselig tok det av igjen.. Hmm..

Lenke til kommentar
De få jentene jeg prater med prater så jævlig at jeg ikke trenger å si no. De kan fint holde en samtale med seg selv  :p

Vet av et par sånne jeg og, utrolig lett å sjarmere dem da: Bare nikk og smil! :!:

Bwahaha, har sånne kvinnfolk i klassen min. Nikk og smil funker som søren. :thumbup:

Trådstarter: Du kan alltids si: Såeeh... ellers? eller: ka han sir? eller hva med: Why so serious? :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...