Admiral1 Skrevet 29. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2007 Kranglet med en jente, og begynte å bli heftig lei av at vi ikke skulle snakke med hverandre ... Så en gang mens hun var på msn sendte jeg denne til henne http://upload.wikimedia.org/wikipedia/comm...-Polarstern.gif (kansje ikke så on topic) Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 29. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2007 "Joda, tiden flyr i godt lag" Har dere ikke sett den dagbladet reklamen? Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 29. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2007 Stillheten kom og negotiation sa forførende: "Var det nå vi skulle kline, sa du?" *Stillhet brutt og erstattet med plaskelyder* Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 3. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2007 Drar en vits om hvor pinlig stillheten er. Humoren min er mitt forsvar i sosiale sammenheng. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 3. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2007 Tar den der kremtingen som Geir bruker på ValenTV, etterfulgt av "Sånn e d" Ikke helt alvorlig selvfølgelig. Så følger jeg på med, skjer, skal senere o.l Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242 Skrevet 3. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2007 Min erfaring er at om man fører en så dårlig samtale at men må bruke "isbrytere" eller lignende for å unngå pinlig stillet har man allerede tapt. "Ellers då?" "Nei ikke så mye..." *Trekke kort* Hopp tilbake til start Lenke til kommentar
papirvann Skrevet 3. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2007 Den gode gamle "jaddah..." med tilhørende blikk og lurt smil. 8692714[/snapback] ja den er god den. jaddah. Lenke til kommentar
Defo Skrevet 3. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2007 Hva gjør DU? 8692380[/snapback] Ingenting Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 4. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2007 Jeg stiller rett å slett noen litt mer unormale spørsmål. Eller, jeg gjør normale spørsmål om til noen unormale. F.eks: - Hvis du kunne vært et sted i verden nå, hvor ville du vært og hvorfor? - Hva er den beste følelsen du vet, og hvorfor er den så digg? - Hvis du kunne vært i et band i hele verden, hvilket ville du vært i og hvorfor? Det får henne til å snakke mye mer om seg selv (noe som er en bra ting), og spørsmålene er mye bedre enn f.eks "Hvilke land liker du?", "Hva liker du?" og "Hva slags musikk liker du?". Prøv det ut en gang. Har man spørsmål som dette på lager kommer man ikke utenfor pinlige stillheter. Som oftest. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 4. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2007 Mye av dette virker til å være "hva sier du når burde si noe for å bryte isen?" Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2007 Kommer med et dårlig sjekketriks og smiler. Fungerer i 98% av tilfellene. Nok selvironi når du sier det, så skal du se at en samtale kommer fint og relativt naturlig i gang etter det. (Om du har en sosial natur, da.) Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 4. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2007 F.eks: - Hvis du kunne vært et sted i verden nå, hvor ville du vært og hvorfor? - Hva er den beste følelsen du vet, og hvorfor er den så digg? - Hvis du kunne vært i et band i hele verden, hvilket ville du vært i og hvorfor? 8776849[/snapback] Dersom du spør det der i en samtale, så må det da høres komplett idiotiskt ut? Det der er spørsmål til et intervju, ikke en samtale! Lenke til kommentar
pwned Skrevet 4. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2007 Bare kom med en helt tåpelig kommentar, eller et veldig dårlig sjekketriks... Hvis jenta har noen sans for humor, er isen brutt og vannet varmt allerede da... Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 4. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2007 Humor/vitser er bra. Jeg pleier å ta den med "Dansken og Svensken og Normannen.." Lenke til kommentar
oizann Skrevet 4. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2007 Slår kølla i bordet?Har hun humor,tar hun den :!: Neida. Som regel så begynner man vel med noe sånt som "Deg har jeg ikke sett her før" Eller bare gi en kommentar til antrekket. Er som regel full,så glemmer hvordan jeg innleder en samtale dagen etter Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 5. juni 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. juni 2007 (endret) Er som regel full,så glemmer hvordan jeg innleder en samtale dagen etter Er vel ikke alle tilfellene du i det hele tatt vil innlede en samtale dagen derpå om du har var på fylla forgje kvelden Men personlig så bruker jeg nok den verdenskjente "Jaddhaaaa". Den er så klassisk at det er latterlig. Ler jenta så er du back on track En vri er kanskje, " Er det ikke bare ekstremt pinlig når en samtale stopper opp og det blir pinlig stillhet"? Endret 5. juni 2007 av _Magnus_ Lenke til kommentar
Froya Skrevet 5. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2007 Pleier faktisk ikke å komme i situasjoner der det oppstår pinlige stillheter. Forøvrig "silence is gold". Prater jo ikke non stop med kamerater, gjør egentlig ikke det når jeg er ute med en dame heller. Men skal innrømme jeg har vært i situasjoner der jeg har merket at motparten ikke er helt komfortabel med stillheten. Løser seg egentlig alltid med at vi fortsetter på en allerede pågående diskusjon. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 5. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2007 Alle gutter bør absolutt lære seg å bryte isen. Ingenting er mer 'skuffende' på et møte med en gutt enn pinlig stillhet. Sjarmèr jenta, da vil hun etterhvert falle for deg. No doubt 8727140[/snapback] Isen som alle prater om er for store mellomrom mellom intresser og lyst. Fant en jente nå , hun tok kontakt, vi begge er like modne, vi begge har lik humor, vi begge kan prate om alt som er, føles som vi har kjent hverandre i 2 år , når vi har kjent hverandre i 2 uker. Isen er når du møter henne og syns det er litt rart, et forhold man burde være i er i dette tilfellet jeg mener er da alt "faller på plass". Men , jeg og hun har avtalt å kysse hverandre da vi begge hater den forbanna rare is følelsen Lenke til kommentar
exin89 Skrevet 5. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2007 Bare man blir litt kjent er isen brutt av seg selv. For min del er det aldri pinlig stillhet når jeg blir kjent med folk. Har jeg prata med noen en halv time eller mer så går det som regel av seg selv. Da blir det mer global oppvarming og isen forsvinner Også litt pinlig stillhet neste gang en prater sammen, så går det over igjen ganske fort. Lenke til kommentar
TheGreatWarriorMar Skrevet 6. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2007 Jeg bruker veldig mye: "Fint vær i dag da." "Og ellers da?" og "Så kommer den lange pinlige stilheten." Disse er ikke og anbefale, funker dårlig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå