pkrist Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 (endret) Hei, lurer på hvilket program jeg trenger..jeg har prøvd elements 5.0 en gang, men er usikker på om dette gjør alt jeg trenger. Av det jeg kan komme på nå som kan være fine ting å kunne gjøre, ved siden av å korrigere for farger o.l., er f.eks. å fjerne dobbelthake, forstørre kroppsdeler, eller legge over et bilde av en brille på seg selv for å se om man kler den, det samme med en ny hårsveis osv. Rett og slett leke litt..Heter vel retusjering? Må jeg gå for CS 2 eller 3 for å få til dette, eller holder det med Elements 5.0? Er jo ny på dette, så greit med et lett program, noe jeg har forstått CS ikke er? Men vil jo ha det jeg trenger og da, alt kan jo læres.. Edit: Når jeg ser det nå høres det ut som programmet skal brukes til suspekte ting, men det skal det ikke altså, vil bare ha muligheten :!: Endret 24. mai 2007 av pkrist Lenke til kommentar
Superior Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Tror det holder med elements. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå