Keltern Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Som tittelen tilsier trenger jeg litt hjelp til å finne ut hvilke pci-e kort som yter best i dette prisleiet! Har sett ann Gainward GeForce 8800GTS til 2.495,- men trenger hjelp av dere som har hatt muligheten til å teste ut hardware den siste tiden! Har ikke fulgt med det siste året, så jeg henger ikke med i det hele tatt! På forhånd takk! Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 FOX+ GeForce 8800GTS 320MB GDDR3 er det best ytende kortet i den prisklassen. Selvfølgelig vil andre 8800GTS 320 kort yte likt, men fox er det billigste alternativet jeg vet om. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Ville gått for det kortet, er et knallkort til knallpris. Er vel ikke et evigvarende tilbud, så man må vel slå til nå. Lenke til kommentar
Keltern Skrevet 24. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2007 Nå kommer jeg til å bestille alt fra komplett, iaff slik d ser ut nå.. Så frakt i tillegg på d kortet der blir vel det samme som å bestille kortet jeg tenkte på sammen med det andre jeg har satt opp på lista! Kan jo forsåvidt vurdere å bestille alt fra netshop da..? Lenke til kommentar
Keltern Skrevet 24. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2007 Hva med DX10-støtte btw? Kan være jeg som er blind, eller støtter ikke disse kortene DX10? Kan da ikke være for tidlig ute for slikt enda? Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 De støtter DX10 alle kortene i Nvidias 8xxx serie gjør det. Lenke til kommentar
Keltern Skrevet 24. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2007 Den er grei.. Sukk, jeg må få råd til å kjøpe meg noe nytt stasj selv snart her! Ellers klarer jeg ikke oppdatere meg på ting! :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå