Dr. Mobius Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 (endret) Dette hørtes interessant ut. Jeg er vel egentlig ganske lik Bone ut i fra det jeg har lest av han i postene over. Jeg spiller en level 16 female human hunter med navnet Firda. Jeg er 26 år gammel og en casual gamer egentlig. Jeg har ikke tid til å spille absolutt hele tiden, men spiller ofte i helgene. Om dere vil ha meg med så joiner jeg dere gjerne. Edit: Jeg har akkurat lagt inn en søknad for forumet deres. Endret 25. mai 2007 av T-Solberg Lenke til kommentar
Ruthir Skrevet 25. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2007 Dette hørtes interessant ut. Jeg er vel egentlig ganske lik Bone ut i fra det jeg har lest av han i postene over.Jeg spiller en level 16 female human hunter med navnet Firda. Jeg er 26 år gammel og en casual gamer egentlig. Jeg har ikke tid til å spille absolutt hele tiden, men spiller ofte i helgene. Om dere vil ha meg med så joiner jeg dere gjerne. 8697533[/snapback] Så lenge du ikke flørter med meg in-game vil jeg gjærne ha deg med! Det er bare å registrere seg på forumet vårt om du vil, så skal jeg rekrutere deg senere i dag når jeg kommer hjem fra jobb. Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Ruthir: Jeg er nok raskere! Hjemme allerede Mattetentamen i dag -,- Lenke til kommentar
Ruthir Skrevet 25. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2007 Ruthir: Jeg er nok raskere! Hjemme allerede Mattetentamen i dag -,- 8698312[/snapback] Argh! Jeg vil også ha mattetentamen! Vent... Hva er det jeg sier..? Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Er du blitt helt rusk? VIL ha mattetentamen? huffameg Lenke til kommentar
Bone Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Nå har jeg blitt med også! Aralia of the Fallohides! Lenke til kommentar
Ruthir Skrevet 26. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2007 Nå har jeg blitt med også! Aralia of the Fallohides! 8711633[/snapback] Jepp! Flott å ha med noen som opprettholder RP standaren. Lenke til kommentar
Ruthir Skrevet 1. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2007 Lite aktivitet her i det siste. Vi rekruterer fortsatt hvis noen er usikkere på det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå