Lineplx Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Hei alle sammen nå er jeg så lei quick time player og alle ting som følger med den,, Jeg vil bare se en film trailere.. men etter hver gang jeg instalerer quick time player får jeg med Itoons "I" ditt og "I" datt.. Men det jeg skulle frem til noen som vet om et annet program jeg kan bruke eller bare quick time player uten 3 andre prog's? mvh LinePlx takker for alle svar =D Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 videolan.org er vel det du leter etter Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 VLC ja, funker bra. Tar de aller fleste codec`er Sempron. Lenke til kommentar
Lineplx Skrevet 24. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2007 Jeg har vlc...men den spiller ikke av trailere...på nette Lenke til kommentar
110kg Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Jeg bruker mplayer, liker spesielt at den lar meg se filmene i fullskjerm hvis jeg ønsker det uten å måtte betale ekstra for det. Lenke til kommentar
Jallenbo Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 (endret) Er ikke Mplayer for *NIX-systemer? EDIT: Omformulering Endret 24. mai 2007 av Jallenbo Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 prøv Cyberlink DVD: http://www.cyberlink.com/multi/products/main_33_ENU.html den har sikkert en trial, jeg er veldig fornøyd med den og jeg kan neste få opp alt som er bilde/film/bla bla bla lykke til ps. jeg har en gamle OEM utgave 6.0 Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 (endret) Ein kan installere QuickTime utan å få med iTunes. Er berre å velge det på nedlastingssida. Sidan han vil sjå filmtrailerar reknar eg med at iallfall ein del av dei vil verte sett i ein nettlesar. VLC, Mplayer og Cyberlink DVD (som i er for å spele av DVD-ar, og dermed urelevant i denne samanhengen) vil vel ikkje hjelpe då. Med mindre ein bruker Mozilla (eller Firefox?), og den pluginen som følgjer med VLC fungerer slik eg trur (har ikkje prøvd). Eit alternativ til QT er Quick Time Alternative. QT-filer kan spelast av i nettlesarar og i avspelarar som Media Player Classic. Endret 24. mai 2007 av Torbjørn T. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå