SwedishChef Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Heisann lurte på om det kunne vært en ide med en forumdel for eldre gamere. Ikke det at noen skal stenges ute, men heller det at man kan diskutere gamle spill c64, amiga ol. Også litt interessant å vite hva mer jevnaldrende 25+ mener om forskjellige spill. Ikke alltid like lett å vite om et spill er fett for de man er 13 år eller fordi det er genialt for all aldre. Mulig det er bare jeg som er "gammel" (26) og grå, men er det noen andre som kanskje kunne tenkt seg en slik forumdel? Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Hadde vært gøy. Kanskje også inkludert gamle PC-spill også, fra tidenes morgen: Larry, policeqyest, osv? Lenke til kommentar
ttt Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Ein retro-kategori kunne sikkert vore artig. Dette vart vel og litt diskutert i forbindelse med endring av forumstrukturen. Men problemet som så ofte dukkar opp er om det er eit stort nok behov for dette. Det er jo ikkje så mange som diskuterer dei gamle klassikarane på forumet. Så sånn sett går det kanskje like greit å opprette spesifikke trådar om det er noko ein ønskjer å diskutere. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Opprett et behov da! Kan jo alltids prøve, og med en ny kategori kan det jo faktisk bli en del mer spennende diskusjoner rundt de gamle klassikerne. Jeg er kanskje ung, men elsker eldre spill Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Hadde ikke vært meg imot, da jeg er langt mer interessert i gammelt nytt når det kommer til spill Men tror det nok kanskje er litt vel begrenset hvor mye diskusjon det blir ut av det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå