Fubi Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Skal bestille meg ny pc neste mnd, å har valgt å gå for en på komplett.no Siden det er en stund siden jeg har satt sammen en pc, har jeg valg å la komplett sette den sammen for meg! Men jeg ønsker noen innvendinger på mine valg av komponenter. De tingene jeg lurer mest på er hovedkort,strømforsyning,ram. Jeg har bestemt meg for cpu og skjermkort. Jeg har også litt begrensede valgmuligheter, da jeg ikke kan velge mellom alt på komplett's pc bygger! Tastatur,mus,cd brenner osv.. er alt bestemt! håper dere har noen synspunkter på mine valg! Her er mitt valg hitill: Kabinett: Cooler Master Centurion 534 Strømforsyning: Hiper Strømforsyning ATX 530W Sort, 120mm Vifte Hovedkort: MSI P965 NEO-F, P965, Socket-775 Cpu: Intel Core 2 Duo E6700 2.67GHz Skjermkort: Gainward GeForce 8800GTX 768MB Ram: Kingston DDR2 HyperX PC6400 2048MB CL4 Harddisk: Samsung SpinPoint T166 400GB SATA2 16MB 7200RPM Skjerm: Samsung Syncmaster 226BW 22" Linker: Kabinett Tror jeg har bestemt meg for dette! Strømforsyning valg nummer 2:Apevia 550W Chameleon Alu Hovedkort har her 2 valg til! Asus P5B, P965 og Asus P5N-E SLI, nForce-650i Her Trenger jeg hjelp!!! Cpu denne er bænkers! Skjermkort her har jeg en mulighet til XFX GeForce 8800GTX er det bedre? det var litt dyrere iallefall! Ram her har jeg en mulighet til, er disse bedre? Corsair TWIN2X 6400 harddisk Har en ekstern disk på 500gb fra før. vurderer en raptor systemdisk ettervært Skjerm Noen Bedre valg i denne prisklassen? 3500kr leste noe om a-panel, s-panel også. Håper på noen gode oppklaringer! Lenge siden jeg har kjøpt ny pc, så gleder meg som en unge nå! men jeg vil ha noe som duger! Lenke til kommentar
gaangstaar Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 hey. pcen din er bra satt sammen men jeg ville ikke ha kjøpt raptor. heller seagate. det er ikke noe veldi forskjell en kompis av meg har samma pc som du..likt skjermkort å hovedkort. å cpuen bestilte også fra komplett for 15.000 .. det er en rå pc som du kommer ha mye glede av Lenke til kommentar
Fubi Skrevet 24. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2007 (endret) kjapt svar! :-D Jeg skal ikke ha raptordisken i første omgang. men har lyst på en ettervært! men er litt skeptisk, da fler sier den kan være litt høylytt! Hadde vært flott med noen fler svar ettervært! Endret 24. mai 2007 av -=Blade=- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå