_Johan_ Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 Ja, så prøver jeg å innstalere opera på min slack 8.1. Men jeg sliter, jeg prøver denne QT Shared SuSE/Debian/Others 3.2 MB tar.gz men når jeg har åpna det, og kjørt install.sh så kommer jeg ikke videre. Hva skal jeg gjøre får å starte det? og ikke minst, hva skal jeg gjøre for å avinnstalere det! tusen takk Lenke til kommentar
Yamato47 Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 For å starte, er det vel bare å kjøre kommandoen 'opera' mens du er inne i X? For å avinstallere kan jeg forestille meg at du manuelt må gå etter å slette alle filene - uten at jeg vet noe mer om det. mvh Are-Harald. Lenke til kommentar
_Johan_ Skrevet 30. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2002 funker ikke Lenke til kommentar
Yamato47 Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 hmmm er qt installert? http://www.trolltech.com/ mvh Are-Harald. Lenke til kommentar
pekle Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 Kan kanskje leite eller spørre på news://news.opera.com/opera.linux Lenke til kommentar
voktern Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 du mangler antagelig et libery Lenke til kommentar
Ancistrus84 Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Du må laste ned Static versjonen istede, altså QT Static. Last ned tar.gz versjonen, kan IKKE slå feil, bruker Slackware selv... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå