rezko Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 jeg har installert Windows Home edition på PCen min etter at Hovedkortet blei skifta, men når jeg kommer til stat menyen der jeg velger hvilken bruker jeg skal logge inn på viser det at jeg må skrive eit passord som jeg aldri har laget... Noen som vet hva jeg må gjøre? Trenger virkelig den dataen Lenke til kommentar
1915 Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 jeg har installert Windows Home edition på PCen min etter at Hovedkortet blei skifta, men når jeg kommer til stat menyen der jeg velger hvilken bruker jeg skal logge inn på viser det at jeg må skrive eit passord som jeg aldri har laget...Noen som vet hva jeg må gjøre? Trenger virkelig den dataen 8691718[/snapback] reeboot pcn. når welcome screen kommer, så holder du inne ctrl og trykker delete knappen fort 2 ganger. så kommer det opp noe. så skriver du administrator i begge feltene og går inn på kontrollpanel og brukere og fjerner passordene på alle brukerne. så restarter du pcn og logger på din. hvis ikke dette funker. reeboot pcn og trykk F8 i oppstart så du kommer inn i sikkerhetsmodus så skal det komme opp 2 brukere på welcome screen og så går du på administrator og går på kontollpanel og brukere og slår av passord på alle brukerne. prøv det. Lenke til kommentar
rezko Skrevet 25. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2007 jeg skal prøve, Takk for hjelpa :D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå