SuperVidar Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 noen som vet om HP Compaq nc6120 /Pentium M 770 2,13Ghz kan brukes til å spille World of Warcraft med ? jeg regner ikke aller beste oppløsning. minne burde holde med 1Ghz men cpu/skjermkort sin evne til å takle dette spillet noenlunde. noen som kan gi svar på dette rimelig fort ? Lenke til kommentar
wizzcat Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Skjermkortet vil ikke gi spesiell god ytelse, men det er egentlig ikke en begrensede faktor heller. Så lenge du har en rimelig rask cpu, som du har, så vil det nok være veldig spillbart. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Det kan se ut til at den har integrert skjermkort som ikke er veldig anbefalt til spill. Du skal nok greie å kjøre spillet, men hvor bra framerate og god grafikk du får er en annen sak. Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Nei ikke kjøp denne maskinen da den har en tragisk grafikkmotor som er et must for spill... Prosessor har egentlig lite å si i dag da alle produkter dekker dette mer en godt, men jeg råder deg til å kjøpe en maskin med min ATI X1600 med 256 dedikert minne eller Nvidia GO7600 med min 256 dediket minne hvis du vil ha glede med spillene dine. Denne maskinen er et billig og godt valg hvis man vil spille. http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...aspx?plid=47626 Lykke til! Lenke til kommentar
SuperVidar Skrevet 24. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2007 kjenner til fra "gamledager" hvor elendig integrerte skjermkort kan være men er ikke lenger like oppdatert på denne ytelsen mot en bærbars skjerm og dens oppløsning. den siste pc'en som er anbefalt her så morro ut da. har spillt WOW på X1300 skjermkort på vanlig pc og det fungerte aldeles utmerket og måtte stusse litt på maskinen som er linket til. pc'en vil bare fungere som en nød-spillemaskin når eg blir dratt til svigermor over helgene Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 kjenner til fra "gamledager" hvor elendig integrerte skjermkort kan være men er ikke lenger like oppdatert på denne ytelsen mot en bærbars skjerm og dens oppløsning. den siste pc'en som er anbefalt her så morro ut da. har spillt WOW på X1300 skjermkort på vanlig pc og det fungerte aldeles utmerket og måtte stusse litt på maskinen som er linket til. pc'en vil bare fungere som en nød-spillemaskin når eg blir dratt til svigermor over helgene 8692557[/snapback] Vel da bør mitt tips gi deg mye for pengene og glede med WOW Lenke til kommentar
SuperVidar Skrevet 24. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2007 pc'en du nevnte fikk forresten ikke så meget bra kritikk når det gjaldt spillinga link til foruminnlegg Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 (endret) pc'en du nevnte fikk forresten ikke så meget bra kritikk når det gjaldt spillinga link til foruminnlegg 8694595[/snapback] Spørsmålet var spillet WOW... og da svarer vi der etter selv om den klarer det meste av dagens spill greit. Endret 24. mai 2007 av Jada-jada Lenke til kommentar
SuperVidar Skrevet 25. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2007 hehe.. indeed.. men takk for svar ja c",) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå