Gå til innhold

Bærbar til wow

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei ikke kjøp denne maskinen da den har en tragisk grafikkmotor som er et must for spill...

Prosessor har egentlig lite å si i dag da alle produkter dekker dette mer en godt, men jeg råder deg til å kjøpe en maskin med min ATI X1600 med 256 dedikert minne eller Nvidia GO7600 med min 256 dediket minne hvis du vil ha glede med spillene dine.

Denne maskinen er et billig og godt valg hvis man vil spille.

http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...aspx?plid=47626

Lykke til!

Lenke til kommentar

kjenner til fra "gamledager" hvor elendig integrerte skjermkort kan være men er ikke lenger like oppdatert på denne ytelsen mot en bærbars skjerm og dens oppløsning.

den siste pc'en som er anbefalt her så morro ut da.

har spillt WOW på X1300 skjermkort på vanlig pc og det fungerte aldeles utmerket og måtte stusse litt på maskinen som er linket til.

pc'en vil bare fungere som en nød-spillemaskin når eg blir dratt til svigermor over helgene ;)

Lenke til kommentar
kjenner til fra "gamledager" hvor elendig integrerte skjermkort kan være men er ikke lenger like oppdatert på denne ytelsen mot en bærbars skjerm og dens oppløsning.

den siste pc'en som er anbefalt her så morro ut da.

har spillt WOW på X1300 skjermkort på vanlig pc og det fungerte aldeles utmerket og måtte stusse litt på maskinen som er linket til.

pc'en vil bare fungere som en nød-spillemaskin når eg blir dratt til svigermor over helgene  ;)

8692557[/snapback]

Vel da bør mitt tips gi deg mye for pengene og glede med WOW ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...