[NGT]Silversurfer Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Hei! Prøvd å brukt søkefunksjonen på dette, og selvfølgelig googlet endel, men har ikke funnet noe som kan hjelpe meg videre med dette. Er da nysgjerrig på Asterix og hvordan dette er å få til å fungere. Ikke dyktig på linux, men har grei forståelse av data og orker å prøve å feile litt! Hva trenger man av utstyr for å kunne tlf'ere ut fra analoge tlf og/eller ISDN tlf? Trenger man en IP telefon leverandør i det hele tatt? Evt hvilken anbefales? (Lettest å få til å funke) Har forstått det sånn at Asterix kan man så og si gjøre "alt" med, men er det rimelig greit å få igang et system som kun gjør grunnleggende ting? Tenker da på sperring/viderekopling til automatisk svarer på ukjente nr og evt utvalgte nr som man ikke ønsker å prate med! Og sperring ut til fysj-nr og evt mobiltlf. Håper noen Asterix guruer der ute kan ta seg tid til å svare, evt peke meg i retning på hvor jeg kan hente svar! (Guide noen? ) Takk for meg! Lenke til kommentar
sunnhetsmannen Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 En plass å begynne kan være her. Og her. hak5 hadde en episode der de satt opp en slik server. Det er episode 2x03. Lenke til kommentar
Hagforce Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Asterisknow er veldig grei å starte med, dersom du bare vil leke deg litt. Vil du ha inngående innsikt i hele systemet får du bruke asterisk uten slikt hjelpe gui. Lenke til kommentar
[NGT]Silversurfer Skrevet 25. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2007 Takker for svar så langt, får bruke helga til å studere de sidene! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå