Stifi Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Passer skuespilleren (?), nei imo. Lenke til kommentar
Jaqu711 Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Passer skuespilleren (?), nei imo. Synes ikke skuespilleren passer så mye selv, men filmen så jo fortsatt fet ut. Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Passer skuespilleren (?), nei imo. Synes ikke skuespilleren passer så mye selv, men filmen så jo fortsatt fet ut. Tja, vi får se. Kan ikke dømme filmen ut av en trailer. De putter de beste klippa fra filmen på intro'en. For at filmen skal se best mulig bra ut. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 (endret) Skuespilleren er sikkert helt grei, det som gjør filmen den kommer til å være en begredelig affære fra ende til annen, er at de forandret hele premisset for Hitman-historien slik at det ble mer politisk korrekt. Endret 10. november 2007 av Zealuu Lenke til kommentar
sull Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Altså er det bare meg som har lagt merke til at det ALLTID ALLTID ALLTID, uansett sjanger og film, må være en forbanna kjærlighetshistorie med. ALLTID skal det være med en hot dame som til slutt ender opp med hovedpersonen. Tenk på de siste 5 filmene du så...hvor mange av de har dette med i filmen? Er det bare meg som overreagerer eller hva syns dere? Blir spennende å se hvordan de har lagt det til i denne filmen...NOT! Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Når man lager en film fra et spill må man gjøre som når man lager en ut i fra ei bok; prøve å fange det som gjør spillet/boka bra. Jeg grøsser fremdeles når jeg tenker på Doom-filmen, ikke at den var så skummel, men at den var så jævla dårlig. Det ser ut som om denne filmen kanskje er hakket bedre, men nå har jeg jo ikke sett den.. Lenke til kommentar
Airbeam Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 skinnet bedrar. Får se om den blir no fet. dog har jeg en stygg anelse at denne kommer til og bli som alle de andre spill til film-filmene. Lenke til kommentar
jan089 Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Håper denne filmen blir bra og jeg syntes det er flott med nye skuespillere så jeg kan konsentrere meg om filmen og ikke hvor jeg har sett fyren/damen før! (de er ny for meg i alle fall) er fan av hitman spillene og håper de har noe av den mørke humoren du kan finne i spillet i filmen. Skuespilleren som spiller 47 er litt ung og ser personelig ikke sur nokk ut (47 er alltid sur) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 (endret) Vin Diesel hadde passet perfekt som rollen Hitman!! Endret 11. november 2007 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
Camper_killer Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 (endret) Doom var da ikke SÅ dårlig. Derimot den første Final Fantasy filmen, "Spirits within" eller no sånt, den sugde hardt. Hvorfor ser man hårstusser i hodebunnen til 47? Han var glatt som en bowlingkule i spilla. Endret 11. november 2007 av Camper_killer Lenke til kommentar
-Sammy Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Jeg syns fyren ser alt for barnslig ut.. Hitman i spillene ser jo barsk ut, det ser ut som at han har vert gjennom litt av hvert. Ser erfart ut, og som tidligere nevnt litt "sur" Den glatte hollywood pjokken der syns jeg blir for ung. Vin Diesel hadde vert bedre, hadde han bare vert litt lysere i huden.. kan ikke huske at mr.47 var av afro-amerikansk (elns) bakgrunn Kan hende det hadde funka hvis en hadde barbert Peter Stormare (Hamilton) og satt han i rollen som Hitman, han ser jo ut som en. Ligner dog kanskje ikke så mye på mr.47 da men.. http://eslatele.com/wp-content/uploads/pri...er_stormare.jpg (fjern skjegget, håret og smilet. og muuligens en 5-6år) Lenke til kommentar
sull Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 (fjern skjegget, håret og smilet. og muuligens en 5-6år) Noen som kan gjøre d via f.eks Photoshop så kan vi se hvordan han ville blitt ? Lenke til kommentar
jan089 Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Vin Diesel hadde passet perfekt som rollen Hitman!! Personelig syntes jeg ikke det.. vin Diesel er altfor stor i kroppen for meg, og har ikke fjeset til hitman Lenke til kommentar
ttt Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Til informasjon er innlegg frå ein annan tråd flytta over til denne. Viss enkelte innlegg ser litt feilplasserte ut, eller ikkje tek hensyn til tidlegare diskusjonar i tråden, er dette grunnen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Vin Diesel hadde passet perfekt som rollen Hitman!! Personelig syntes jeg ikke det.. vin Diesel er altfor stor i kroppen for meg, og har ikke fjeset til hitman Noe som kalles make-over lol Lenke til kommentar
athorb Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Noe som kalles make-overlol Så du mener de skal forandre hele Diesels fysikk og utseende fremfor å finne en annen/bedre skuespiller? Lenke til kommentar
Footy Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 (endret) Satan... blankpolert Peter Stormare hadde jo vært perfect Jeg syns fyren ser alt for barnslig ut.. Hitman i spillene ser jo barsk ut, det ser ut som at han har vert gjennom litt av hvert. Ser erfart ut, og som tidligere nevnt litt "sur" Den glatte hollywood pjokken der syns jeg blir for ung. Vin Diesel hadde vert bedre, hadde han bare vert litt lysere i huden.. kan ikke huske at mr.47 var av afro-amerikansk (elns) bakgrunn Kan hende det hadde funka hvis en hadde barbert Peter Stormare (Hamilton) og satt han i rollen som Hitman, han ser jo ut som en. Ligner dog kanskje ikke så mye på mr.47 da men.. http://eslatele.com/wp-content/uploads/pri...er_stormare.jpg (fjern skjegget, håret og smilet. og muuligens en 5-6år) Syntes nå dette bildet er bedre å ta utgangpunkt i; Peter Stormare Endret 11. november 2007 av Footy Lenke til kommentar
-Sammy Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Satan... blankpolert Peter Stormare hadde jo vært perfect Jeg syns fyren ser alt for barnslig ut.. Hitman i spillene ser jo barsk ut, det ser ut som at han har vert gjennom litt av hvert. Ser erfart ut, og som tidligere nevnt litt "sur" Den glatte hollywood pjokken der syns jeg blir for ung. Vin Diesel hadde vert bedre, hadde han bare vert litt lysere i huden.. kan ikke huske at mr.47 var av afro-amerikansk (elns) bakgrunn Kan hende det hadde funka hvis en hadde barbert Peter Stormare (Hamilton) og satt han i rollen som Hitman, han ser jo ut som en. Ligner dog kanskje ikke så mye på mr.47 da men.. http://eslatele.com/wp-content/uploads/pri...er_stormare.jpg (fjern skjegget, håret og smilet. og muuligens en 5-6år) Syntes nå dette bildet er bedre å ta utgangpunkt i; Peter Stormare ja.. joa Litt lubben eneste men det fikses vel fort i filmbransjen Lenke til kommentar
-Sammy Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Ja da er det altså bestemt, Hitman kommer IKKE på kino i norge. jaja.. Da får vi nøye oss med DVD utgaven som skal komme ganske straks isteden. Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 akuratt sett filmen, jeg likte den. for noen ville skytescener ;P men, starten minnet meg veldig om serien dark angel. var nesten så jeg lurte på om det var Dark angel jeg satt og så på ,P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå