DoktorBacon Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Filmen i seg sjæl kan jo bli god, men det blir ingen god Hitman-film. De har jo voldtatt og rasert hele konseptet for filmen, såvidt jeg har skjønt. Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 "Søt gutt som skal konfirmere seg" var første tanke. kanskje litt overkill, men jeg tipper starten av 20årene liksom.. Men H47 er ikke søt.. Han er barsk. Kald. Har tydelig og kraftig ansikt. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Hitman-pic Fortsatt veldig søt. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Jeg tror jeg kommer til å like denne, jeg. En blanding av den første Transporter-filmen og selve spillet. ^^ Lenke til kommentar
Manx Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Hitman-pic Fortsatt veldig søt. 9473975[/snapback] Fortsatt eksakt det samme bildet som jeg la ut for litt under en månde siden også, joblo har bommet litt denne gangen. Tror vel også jeg fikk det bildet fra joblo sist også, så det er nok forfatteren av den artikkelen som har gått på en "liten" smell 15.8... Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Jeg tror jeg kommer til å like denne, jeg. En blanding av den første Transporter-filmen og selve spillet. ^^ Det håper jeg inderlig ikke. Helvetes drittfilmer. Sjelløst, fjortis-trixy, dritt effekter, too cool for elementary school, Matrix slossing, fjollete og tullete, elendig kampkoregrafi, teite karakterer og med standard historie. Nei takk. Lenke til kommentar
Seonaith Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Jeg tror jeg kommer til å like denne, jeg. En blanding av den første Transporter-filmen og selve spillet. ^^ Det håper jeg inderlig ikke. Helvetes drittfilmer. Sjelløst, fjortis-trixy, dritt effekter, too cool for elementary school, Matrix slossing, fjollete og tullete, elendig kampkoregrafi, teite karakterer og med standard historie. Nei takk. 9480230[/snapback] I second that. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Jeg har begynt å grue meg til filmen. Ei barnerompe av en skuespiller, og allerede med flere detaljer fra spillet ødelagt. Den bør være jævlig god for å rette opp igjen det dårlige inntrykket jeg har nå. Lenke til kommentar
Seonaith Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Er det en forskjell på Silverballer, som jeg mener å huske han bruker i spillet, og Hardballer? OnTopic: Tror egentlig han kommer til å gjøre en god jobb som 47. 9293912[/snapback] Oh, boy. Jeg savner det første spillet, der våpnene faktisk hadde ekte navn. Those were the days. Lenke til kommentar
Seonaith Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Nytt intervju med Olyphant. Forresten, hva med å endre emnetittelen på denne tråden til noe ala "Mens vi venter på Hitman-filmen"? Lenke til kommentar
stornrider Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Vi må ikke glemme at Vin Diesel var satt til å spille Agent 47 i starten,en brautende amerikansk skuespiller med raffinerte gentlemann evner lik en okse. Siden denne filmen ble lagt fram som et prosjekt,har jeg tenkt på den engelske skuepilleren Patrick Stewart som Agent 47.Det er bare litt synd at han er blitt så gammel,hadde han tatt av 20 år hadde han vært perfekt. Uansett er skuespilleren som er valgt bedre enn Vin Diesel,skal ikke mye til,men filmen blir alikevel kun en barnefilm med PG-13 I USA,15 i Norge. Mye skyting og drap,men blodfattig lell. Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 16. september 2007 Forfatter Del Skrevet 16. september 2007 Nytt intervju med Olyphant. Forresten, hva med å endre emnetittelen på denne tråden til noe ala "Mens vi venter på Hitman-filmen"? 9504032[/snapback] Det var en god ide ja. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Jeg må hvertfall si det var en gledelig nyhet å se de kvittet seg med Diesel, det hadde nok mest sannsynlig blitt total katastrofe :| Downer 720p trailer, skal se den på "kinoen" nå snart, det blir nok bra Har god tro på denne filmen, Olyphant kan overraske - eller faile. Jeg har ikke sett noen filmer av han ennå, så vet ikke om han spiller godt engang, men hører folk skryter av han i Deadwood og Die Hard (skal se den på BD når den kommer!) Men, jeg håper inderlig de holder skytinga og eksplosjonene på et "ok" nivå. Det jeg prøver å si er vel at det hadde vært fint hvis det ikke hadde blitt amerikanisert. Hvis du skjønner hva jeg mener? Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 (endret) Han fungerer helt OK som bad guy i Die Hard. Lil-H: Håper de går for en mer "silent assasin" enn Rambo type Hitman. Endret 17. september 2007 av Xtra Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 jepp, det er det jeg mente =] Det er igrunn hele Hitman da. Men som sagt, dette kan bli virkelig bra, men også crap. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Det var en god ide ja. 9505686[/snapback] Hva med "Mens vi venter på babyface-hitman-filmen" ? Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 18. september 2007 Forfatter Del Skrevet 18. september 2007 Hva med "Mens vi venter på babyface-hitman-filmen" ? 9515883[/snapback] Jeg tror vi tar og holder oss til navnet vi har Lenke til kommentar
Roug Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 så på imdb nå: A gun-for-hire known only as Agent 47 (Olyphant) is ensnared in a political conspiracy, which finds him pursued by both Interpol and the Russian military as he treks across Eastern Europe. hired by a group known as "The Agency" to kill targets for cash. Så han er vist leiemorder i filmen også... gode nyhet men han er alt for ung til å være hitman ang det med pistolen, kanskje han hadde plukket den opp. ikke sikkert det er pistolen hans vi får bare vente og se Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Men Olyphant er god i Deadwood. Jeg har sett det. Men jeg syntes fortsatt ikke at han helt passer som 47. Han passar uansett betre enn Vin Diesel, som var tiltenkt rolla i byrjinga. Personleg skulle eg gjerne ha sett den tyske legen i "Der Untergang" som nr. 47. Skremmande lik. Lenke til kommentar
neslonek Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Bare lurer hva folk der ute mener om Hitman filmen som kommer på kino 30.11.07 her i norge. Noen forhåpninger? Personlig så virker det som alt er bare feil i filmen, men det er min mening. link til filmen http://www.hitmanmovie.com/ (ingen knapper funker) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå