Bear^ Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 *grøss* den skriften på begynnelsen var en skikkelig turn-off..."It has been said" "A man will walk this earth" "With the power" "To strike down evil" ... Wtf? 8976366[/snapback] Ja den stusset jeg godt på her jeg satte å så traileren. Agent 47 er ikke noe velgjører som donerer penger til fattige og klapper søte pusekatter. Her snakker mann kaldblodig morder med iskald beregning. Svarte F hvis de gjør Agent 47 til noe velgjører og "redde verden fra ondskap" type, the next freaking Neo. Da blir jeg forbandet. Agent 47 tar oppdrag og dreper dem oppdraget sier (og dem som står mellom ham og oppdraget). Har knerta mang en uskyldig som kom i veien for meg og mitt oppdrag i spillene. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Ja, får bare håpe det ikke blir for actionpreget som trailer var. Hele poenget med hitman-spillene er jo å ikke bli oppdaget når du dreper. Ellers er jeg uenig i at han ser for snill ut. Vi skal vel uansett være ganske glade for at Vin Diesel ikke fikk rollen som det gikk rykter om.. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Vin Diesel ser i det minste ut som en voksen mann i skallet tilstand. Timothy Olyphant derimot ser ut som en emo kid i skallet tilstand. Langt fra Agent 47 med andre ord. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Emo's må jo være drit gode hitmans da, tenk så mye trening de har Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Emo's må jo være drit gode hitmans da, tenk så mye trening de har 8992733[/snapback] Er bare det at gir du dem en kniv kutter de seg selv i stykker før de overhode når målet Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Jason er altfor spinkel til å spille 47 etter min mening. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 (endret) Trailer ute. Personlig syns jeg ikke at det er videre imponerende. Endret 13. juli 2007 av Tomat-Ulf Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Den teaseren har jo vært ute lenge nå? Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Har hvert ute en stund den nå ja... Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Godt mulig. Jeg kom over den i dag. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Det kan skje alle. OT: Wow, tomat-ulf bryter forumets regler :o Lenke til kommentar
Manx Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Et par nye bilder som har dukket opp: Dette er helt klart det råeste bildet som har dukket opp så langt Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Olyphant er fet han, men jævla synd at hu kjerringa skal henge seg på. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 det der er an Para-Ordnance og ikke hardballer, og ikke nok med det det er en 9mm og ikke en .45 Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 16. august 2007 Forfatter Del Skrevet 16. august 2007 (endret) Han så stilig ut i det store bildet. Men jeg syntes fortsatt at han er litt for ulik Agent 47 ifra spillene. Jeg tror det vill ødelege det meste av filmen for meg. EDIT: Og jeg syntes han skulle hatt noen blå linser Endret 16. august 2007 av Exclusive Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 det der er an Para-Ordnance og ikke hardballer, og ikke nok med det det er en 9mm og ikke en .45 9287455[/snapback] Ja, får håpe de ungår denne store feilen for å slippe å driite seg ut foran publikum. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 det der er an Para-Ordnance og ikke hardballer, og ikke nok med det det er en 9mm og ikke en .45 9287455[/snapback] Fy faaaaaeeen, så flause for 20th Century Fox. Vil du ringe eller skal jeg? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 alle som virklig liker hitman vil synes det er en enrom feil, jeg har snakke med mange andre som ble like grettene som meg. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Jeg liker virkelig Hitman, men da for bagateller som historien, karakteren og ikke minst stemningen. Men joda, at våpenet ikke er helt riktig er grunn nok til en boikott. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 i et spill som hitman og filmen så er våpene en stor del av persjonligheten hans, han buker harballer det er det som er hitman, jeg ser ikke helt den store vanskligheten med skaffe det til fliminga, og når det da er en 9mm og ikke en gang en .45 så blir det enda være, og når man legger på at hitman ser ut som han er 12 så blir det mange bagateller som baller på seg og ødlegger helheten av filmen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå