aspic Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Jepp, eg kom opp i Brukersystemer VG1 (IT) til eksamen 2007, og treng no litt hjelp av erfarne folk som har litt kunnskap på området. Eg føler eg har god greie på å lage databasen i seg sjølv, det eg treng hjelp til er trening i å "få ut" informasjonen på oppgåvearket. Om dåke forstår kva eg meiner? I tillegg: Har dykk nokon linkar til diverse brukersystem oppgåver eg kan øve meg på? Takkar for evt. hjelp Og andre som har kome opp i Brukersystemer, slå dykk laus i tråden her.. Lenke til kommentar
ravika Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 (endret) Brukersystemer... selve kosefaget på videregående Hadde kanskje vært en ide å legge ved oppgaveheftet dersom du ville ha innspill på hva som kan tolkes ut fra det... Endret 24. mai 2007 av t0my Lenke til kommentar
aspic Skrevet 25. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2007 Har ikkje fått heftet enno, skal ikkje ha eksamen før den 4. Juni =o Men eg veit at eg slit med å finne desse opplysningane til vanleg, og treng hjelp til å lære meg det =) Lenke til kommentar
ravika Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Du finner noen av de nyeste eksamensoppgavene (2003-2006) på Utdanningsdirektoratet, under faget Informasjonsteknologi (Brukersystemer og Systemutvikling) Lenke til kommentar
aspic Skrevet 25. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2007 Takker =) Vi får førebuingsarket neste fredag, og skal ha eksamen mandagen etterpå. Så då scannar eg inn arket og oppdaterar tråden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå