GeCcO Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 Hitman hadde kanskje vært bra som film, Half-Life burde allerede vært en film Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 En 3 og en halv time lang Tetris film! Lenke til kommentar
Suicid3 Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 Hitman og Starcraft , absolutt Lenke til kommentar
Goofy1003 Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 Tror det kunne blitt bra hvis det ble laget en film av Rainbow six og ett spill av Matrix Lenke til kommentar
-MarL- Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 Baldurs gate spille har vøri tøft. Lenke til kommentar
Ratatosk Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 Ingen. Det er dårlig nok fantasi i filmverdenen som det er. Hvorfor ikke finne på noe originalt? For meg er film og spill to HELT forskjellige ting. Lenke til kommentar
smetho Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 Tror det kunne blitt bra hvis det ble laget en film av Rainbow six og ett spill av Matrix Boka er jo dritrå da. En filmatisering av den derimot ikke vært det samme. Men sånn er det vel ofte ved filmatiseringer av bøker. Det er jo to vidt forskjellige medium. Hehe, filmatisering av Half Life hadde jo vært rått da Lenke til kommentar
h00v3r Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 Jeg synes Wolfenstein Burde bli film. Og det kunne blitt spill av Swordfish Lenke til kommentar
The_Trick Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 Mafia burde det bli laget film av. Deus Ex tror jeg også kunne blitt bra som film. Lenke til kommentar
Bralt Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 Pokker!! Tok feil av topicen Anyways ehmm Blade runner hadde blitt en kul spill. Det er allerede et Blade Runner spill ute nå :wink: Lenke til kommentar
nalle Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 SeriousSam 2 hadde ein bra film Lenke til kommentar
grandiosa Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 Mafia burde det bli laget spill av.Deus Ex tror jeg også kunne blitt bra. En film av mafia. hmm. en mafia film . kjempe orginalt. ingen har tenkt på d før Lenke til kommentar
grandiosa Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 Mafia burde det bli laget spill av.Deus Ex tror jeg også kunne blitt bra. En film av mafia. hmm. en mafia film . kjempe orginalt. ingen har tenkt på d før Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 Det finnes forresten et gammelt bladerunner spill. Det er på 4-5 cder. Lenke til kommentar
Kjetil J Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Gladiator, Enemy At The Gates, Patrioten m.m. Lenke til kommentar
Kjetil J Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Gladiator, Enemy At The Gates, Patrioten ++ Lenke til kommentar
Yallis Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 joda, både elasto mania, finsk motorsykkelspill og kabal burde filmatiseres. hadde sikkert vært gøy med spill om "the matrix", "lasse og geir" eller "casablanca". vel-vel. hva venter du på? kom igjen, ta et saksespark! Lenke til kommentar
FlaSch Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Pokker!! Tok feil av topicen Anyways ehmm Blade runner hadde blitt en kul spill. Blade Runner er et gammalt spill... men det er ikke særlig kult... Følgte med cd-dvd-romen min... sier litt... Lenke til kommentar
Balle Klorin Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Det er mange filmer som har blitt lagd etter suksess fra spill, men få av dem som er verd å se. De fleste kommer ikke utenom Asia og det er vel egentlig likegreit. Fram til nå synes jeg egentlig det bare er manga/anime som egner seg hvis man skal få spill over til film, hvertfall etter Super Mario og street fighter Men den første Mortal Kombat filmen var ikke så værst, selv om det ikke finnes blod i filmen MGS tror jeg vil passe bra som film ja, og det ryktes at Alien versus Predator manuset er ferdig. For øvrig vil jeg annbefale filmen SIN, som er ganske bra og langt bedre enn spillet i sin tid :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå