Gå til innhold

En angrende sjel, valg av FPS spill?

Bear^

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-NIoHlfL

Red Faction kan være verdt en titt. Har du ennå ikke fått spilt Deus Ex 1 og Half Life 1 finnes disse to også i en ps2-utgave. Nå har jeg ikke selv testet disse to på ps2, men så vidt jeg kan se er ikke omtalene altfor dårlige, de er jo tross alt noe av det beste innenfor sjangeren på pc ihvertfall...

Endret av qoutor
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-NIoHlfL

Vil ikke si at det sugde, Killzone er i bunn en helt grei gjennomsnittlig fps, hadde fått min anbefaling her om dets tekniske kvaliteter hadde holdt samme standard. Vi kan snakke om framerate-problemer på X360 og ps3, men Killzone overgår alt jeg har opplevd av slikt på min X360. Hardcore fans av genrèen vil kanskje klare å se forbi slikt, men det er ikke til å legge sjul på at for de fleste blir det svært irriterende gang på gang ikke å få sikte skikkelig på grunn av framerateproblemer. Spillet har også en del andre mindre alvorlige bug'er.

Lenke til kommentar

Kanskje ikke FPS, med en 3rd person shooter som er å anbefale er SOCOM U.S. Navy Seals: Combined Assault eller et av de andre SOCOM spillene. Det blir jo FPS når du bruker kikkertsiktet? :p

Endret av Spitzi
Lenke til kommentar

Må bare få komme med enda en varm anbefaling av Timesplitters 2. Hadde den til gamecube, men regner med PS2 versjonen er identisk. Ikke bare en av de beste konsoll-FPS noensinne, men en av de beste FPS noensinne. punktum.

Uovertruffen 4 player-mayhem også.

Lenke til kommentar

Det forvirrende med FPS forkortelsen er at den har to betydninger. Når det gjelder type spill og det er skrevet med store bokstaver (FPS) står det for First Person Shooter. Er det skrevet i sammenheng med skjermoppdatering, ofte med små bokstaver (fps) som f.eks. 60fps, er det forkortelse for frames per second.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...