Enigma123 Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 (endret) Synes Haze ser veldig bra ut og høres meget interessant ut. Spillet blir laget av Free Radical, tidligere Rare spillutviklere som dannet FR. De har jobbet med spill som f.eks: Goldeneye (N64), Perfect Dark (N64) og Timesplitters (PS2, Xbox og GC?). Så de har peiling på FPS spill. Ligger en bra video(dårlig kvalitet) av spillet på Itavisen og noen flere på Gametrailers. Jeg gleder meg sykt ihvertfall Legger til noen bilder: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Endret 24. mai 2007 av Enigma123 Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Jeg er en av de som gleder seg stort. Må si det er spill jeg gleder meg mer til, men definitivt en av de store titlene i år. Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 24. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2007 Enig, tror Haze kommer til å overraske mange. Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 synes haze ser vanvittig bra ut.. kan tenke meg noe snoopish når jeg går lei av resistance. Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Gleder meg jeg også! Men burde ikke denne tråden flyttes til felles-kategorien? den kommer jo på X360 og PC også etter PS3 Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Minner meg om Crysis. Crysis er kanskje visuelt "bedre", men ser ganske likt ut. Og det er jo bare bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå