Mads-b Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Lykke til da folkens! 35 min. igjen, og ikke det minste nervøs ^^ Lenke til kommentar
FLuAA Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Der var den eksamenen tatt! Kan ikke si det gikk så bra akkurat, selv om prøven var forholdsvis lett. 2MX er ikke det letteste faget å ta et skippertak i, ca 1 uke før eksamen. Nå blir det nok lite nattesøvn fram til jeg får vite resultatet Lenke til kommentar
chokke Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 jævla sannsynlighetsoppgave . Skjønte ikke dritten av c, d og e... Men resten gikk relativt bra, bortsett fra den første ligningen e^2x + e^x +6 = 0, prøvde å lage noen nye regler før jeg gikk ned til etpoengsoppgaven Lenke til kommentar
PilotBRS Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 (endret) jævla sannsynlighetsoppgave . Skjønte ikke dritten av c, d og e...Men resten gikk relativt bra, bortsett fra den første ligningen e^2x + e^x +6 = 0, prøvde å lage noen nye regler før jeg gikk ned til etpoengsoppgaven 8779023[/snapback] Samma her, fikk heller ikke til c, d eller e Men resten var egentlig ganske lett. Satser på en firer, kanskje fem hvis jeg er heldig ^^ Btw, jeg har sommerferi nå!! Endret 4. juni 2007 av -Bushman- Lenke til kommentar
chokke Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 jævla sannsynlighetsoppgave . Skjønte ikke dritten av c, d og e...Men resten gikk relativt bra, bortsett fra den første ligningen e^2x + e^x +6 = 0, prøvde å lage noen nye regler før jeg gikk ned til etpoengsoppgaven 8779023[/snapback] Samma her, fikk heller ikke til c, d eller e Men resten var egentlig ganske lett. Satser på en firer, kanskje fem hvis jeg er heldig ^^ 8779045[/snapback] den "uforberedte" oppgaven var pissenkel da Tror til og med jeg klarte å bevise cosinussetningen, om jeg ikke tok og lagde noen nye regler der og. Flink til det Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 På 4B var det jo bare å skrive cosinussettningen Og typpisk meg, så skjønte jeg den ikke der og da Men men, deilig å være ferdig.. Lenke til kommentar
kimla Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Møkkaprøve... Jaja, c, d og e på sannsynligheten var ikke særlig greie nei... Bomma på mye mer enn jeg burde... Men den ene oppgaven, e^2x + e^x +6 = 0. Jeg fikk den ikke til å gå opp uansett hva jeg gjorde, ble helt oppgitt.. Hvordan løser man denne?? Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Men resten gikk relativt bra, bortsett fra den første ligningen e^2x + e^x +6 = 0, prøvde å lage noen nye regler før jeg gikk ned til etpoengsoppgaven 8779023[/snapback] Hvis jeg skriver den slik:(e^x)² + e^x + 6 = 0 Ser du da hva det likner på? Lenke til kommentar
Foursquare Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Tror jeg fikk HELE sannsynlighetsoppg feil, alt annet kunne jeg, tror jeg Er det noen som husker svarene de fikk på sannsynlighetsoppg?? Vil gjerne vite hva dere skrev på a Jeg skrev at det var 3 mnd de fikk barn, dvs at de har prøvde mnd 1 og 2, men klarte det til slutt i mnd 3 Lenke til kommentar
potetgullmannen Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 mekka ikke cde på sannsynelighet jeg heller. ikke greide jeg å finne parameterfremstillinger på den ene oppgaven heller :\ greide og finne ut hvor den kryssa xx axen men det var på litt utradisjonell måte . tror det blir en 3er på meg for og være ærlig alltid noen dumme skrivefeil og.. 4 hadde vært så digg! Lenke til kommentar
wormy Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 (endret) ikke greide jeg å finne parameterfremstillinger på den ene oppgaven heller :\ 8779728[/snapback] Fikk det til å bli x= 5t y= 6t +4 tror jeg.. For hver 5. den går til høyre, går den 6 opp.. Og den "starter" i punktet (0,4), så da får vi +4 Edit: slet "litt" med sannsynlighetsoppgavene jeg også, noen som har noe "løsningsforslag"? Endret 4. juni 2007 av wormy Lenke til kommentar
FLuAA Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Noen som vet hvor mye riktig man må ha for å stå? Lenke til kommentar
Foursquare Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 ikke greide jeg å finne parameterfremstillinger på den ene oppgaven heller :\ 8779728[/snapback] Fikk det til å bli x= 5t y= 6t +4 tror jeg.. For hver 5. den går til høyre, går den 6 opp.. Og den "starter" i punktet (0,4), så da får vi +4 Edit: slet "litt" med sannsynlighetsoppgavene jeg også, noen som har noe "løsningsforslag"? 8779757[/snapback] Fitte! tror jeg fikk x=-t og y=4t+4 elns.. husker ikke helt Lenke til kommentar
Ingeniørstudent Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 jævla sannsynlighetsoppgave . Skjønte ikke dritten av c, d og e...Men resten gikk relativt bra, bortsett fra den første ligningen e^2x + e^x +6 = 0, prøvde å lage noen nye regler før jeg gikk ned til etpoengsoppgaven 8779023[/snapback] Jeg løste den slik: e^x = t altså; t^2+t+6=0 Skrev på lommeregneren: 1+1+6 (equation, poly degree 2) Og fikk hva t måtte være for at ligningen skulle bli 0. Ellers så må jeg si at dette var en prøve med altfor mye vektor regning og grafer. Hvor faen ble det av integralene? Sannsynlighetsoppgaven var lett helt til e) og d) , slet der Lenke til kommentar
potetgullmannen Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 ikke greide jeg å finne parameterfremstillinger på den ene oppgaven heller :\ 8779728[/snapback] Fikk det til å bli x= 5t y= 6t +4 tror jeg.. For hver 5. den går til høyre, går den 6 opp.. Og den "starter" i punktet (0,4), så da får vi +4 Edit: slet "litt" med sannsynlighetsoppgavene jeg også, noen som har noe "løsningsforslag"? 8779757[/snapback] hehe for og finne hvor den kryssa x tok jeg 6/5 (hvis AC hadde utgangspungt i origo ville kordinatene vært 5,6) da fikk jeg stigningstallet 1,2 etter det brukte jeg Y-Y1=a(X-X1) etter det satte jeg Y=0 og fikk hvor den kryssa x hos meg ble det i -3 1/3 X den ble kryssa elelr noe veldig liknende.. men kansje jeg var på riktig spor da.. regelboka mi hjalp meg ikke nokk med parameterfremstilling skjønte aldri hva t var.. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Jausann, en ting er sikkert og det var at det var GODT å bli ferdig Lenke til kommentar
potetgullmannen Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Jausann, en ting er sikkert og det var at det var GODT å bli ferdig 8779942[/snapback] Det er SANT! nå er det ut og spille volleyball og pilse ^^ Lenke til kommentar
chokke Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 ikke greide jeg å finne parameterfremstillinger på den ene oppgaven heller :\ 8779728[/snapback] Fikk det til å bli x= 5t y= 6t +4 tror jeg.. For hver 5. den går til høyre, går den 6 opp.. Og den "starter" i punktet (0,4), så da får vi +4 Edit: slet "litt" med sannsynlighetsoppgavene jeg også, noen som har noe "løsningsforslag"? 8779757[/snapback] hehe for og finne hvor den kryssa x tok jeg 6/5 (hvis AC hadde utgangspungt i origo ville kordinatene vært 5,6) da fikk jeg stigningstallet 1,2 etter det brukte jeg Y-Y1=a(X-X1) etter det satte jeg Y=0 og fikk hvor den kryssa x hos meg ble det i -3 1/3 X den ble kryssa elelr noe veldig liknende.. men kansje jeg var på riktig spor da.. regelboka mi hjalp meg ikke nokk med parameterfremstilling skjønte aldri hva t var.. 8779915[/snapback] synes formelsamlinga ga en god forklaring jeg . x = x-verdi til punkt + vektoren t ganger, samme med y= . Og den kryssa i -10/3 , 0 Lenke til kommentar
wormy Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor ikke greide jeg å finne parameterfremstillinger på den ene oppgaven heller :\ 8779728[/snapback] Fikk det til å bli x= 5t y= 6t +4 tror jeg.. For hver 5. den går til høyre, går den 6 opp.. Og den "starter" i punktet (0,4), så da får vi +4 Edit: slet "litt" med sannsynlighetsoppgavene jeg også, noen som har noe "løsningsforslag"? 8779757[/snapback] hehe for og finne hvor den kryssa x tok jeg 6/5 (hvis AC hadde utgangspungt i origo ville kordinatene vært 5,6) da fikk jeg stigningstallet 1,2 etter det brukte jeg Y-Y1=a(X-X1) etter det satte jeg Y=0 og fikk hvor den kryssa x hos meg ble det i -3 1/3 X den ble kryssa elelr noe veldig liknende.. men kansje jeg var på riktig spor da.. regelboka mi hjalp meg ikke nokk med parameterfremstilling skjønte aldri hva t var.. 8779915[/snapback] synes formelsamlinga ga en god forklaring jeg . x = x-verdi til punkt + vektoren t ganger, samme med y= . Og den kryssa i -10/3 , 0 8779968[/snapback] Fikk -3 1/3 også Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Fikk et helvete med den ene sensoren som mente jeg hadde brukt for mye kladde-ark. Alle sensorene hadde vel en samlet alder på rundt 500år. En elev fikk eksamen ikke godkjent fordi han hørt på musikk. lol. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå