Viper89 Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 (endret) Har nettopp kjøpt drømmebilen, men som har en skade i forskjermen. Hva kan jeg gjøre med det? Hadde tenkt å legge glassfiberstrie, og deretter sparkle og få noen til å lakkere, men vet ikke om det blir bra nok siden at det er en såpass stor bit som mangler. Noen som har noen andre tips til hvordan jeg kan gjøre det? Kanskje kjøpe til en skjerm, og tilpasse? Noen som vet om isåfall noen firma som selger sånt til en billig penge? Endret 24. mai 2007 av Viper89 Lenke til kommentar
eab Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Hvilken årsmodell er bilen? Ikke at jeg er noen ekspert, men fram til 82 brukte de vel en annen form for glassfiber enn årsmodellene som fulgte. Greit å finne ut det på forhånd slik at du får brukt riktige stoffer til reprasjon Sikkert mye lesestoff på amerikanske corvetteforum Lenke til kommentar
Viper89 Skrevet 24. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2007 Hvilken årsmodell er bilen? Ikke at jeg er noen ekspert, men fram til 82 brukte de vel en annen form for glassfiber enn årsmodellene som fulgte. Greit å finne ut det på forhånd slik at du får brukt riktige stoffer til reprasjon Sikkert mye lesestoff på amerikanske corvetteforum 8691344[/snapback] 1974-modell Lenke til kommentar
FREDRIK-E Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Blir nok en del jobb å reparere det med glassfiber, dog ikke umulig eller spesielt vanskelig. Hadde tilsvarende skader på en bil for noen år siden... Reparerte det da med glassfiber samt MYE sparkling og sliping... Lenke til kommentar
eab Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 FrEdRiK-E: ikke glem at denne bilen er laget av glassfiber originalt Lenke til kommentar
joka Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 prøv et båt-verksted.. de har kompetanse på plast/glassfiber hva koster en ny skjerm? Lenke til kommentar
FREDRIK-E Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 FrEdRiK-E: ikke glem at denne bilen er laget av glassfiber originalt 8691542[/snapback] Er klar over det... Lenke til kommentar
Viper89 Skrevet 24. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2007 Har en far som er ganske kompetent på å legge glassfiberstrie, så skal få hjelp av han. Men hadde kanskje vært best å kjøpt en ny skjerm. Men vet ikke hvor mye det koster. Er det ikke noen bilopphuggeri, eller noen firma som har deler til Corvette da? Lenke til kommentar
Espenevo Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Unnskyld meg, men har du kjøpt denne bilen uten å kunne skru? Du er modig, det skal du ha. Begynn med å melde deg inn i Amcar og forhøre deg om hjelp der..? Lenke til kommentar
Jan-Inge Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 (endret) Hei Disse kan nok hjelpe deg. Jeg har sett slike delebiler der før. http://www.phoenixuscars.no/index.html Se under brukte deler. Der er det bilde av en hvit en som din med hel skjerm Endret 25. mai 2007 av Jan-Inge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå