aspic Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 (endret) JEPP! Kom opp i IT i eksamen i år. Andre året kjem ein berre opp til munnleg eller skriftleg. Sidan eg kom opp i IT vil det seia at eg ikkje kjem opp munnleg som igjen vil seia at eg ALdRI MEIR NOKON GONG KJEM TIL Å LESE EIT TYSK ORD! No skal eg snart brenne tyskbøkene og ordboka. Ordboka er verdt litt, men følelsen av å brenne ho er vert mange ganger meir! ELSK! Endret 28. mai 2007 av aspic Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Det er faktisk mulig å komme opp i både muntlig og skriftlig 2.-året, men det skjer sjeldent. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 24. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2007 Ikkje hos oss, har fått den klare beskjeden: De kjem opp i anten munnleg eller skriftleg. =) Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Som sagt: sannsynligheten er liten, men det er mulig. Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Jeg kom opp i tysk skriftlig eksamen! Jeeei Lenke til kommentar
ompopo Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Huff, hvorfor liker du ikke tysk da? Jeg skulle nesten ønske jeg hadde det, men media får ikke tilbud om det på skolen. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Aldri mer kommer til å lese et tysk ord? Kampf! HA! Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Tysk er som kommet opp fra helvettet selv, eneste grunnen til at jeg valgte økonomi på videregående, bare 2 år med språk, og jeg hadde rett. Bra umulig å lære tysk, men klarte å berge meg på 3, har ikke peiling hvordan Lenke til kommentar
aspic Skrevet 28. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2007 Yeah.. Cluet er at vi bare har hatt dårlige tysklærer opp gjennom åra. Eller, på ungdomsskulen hadde vi ein grei ein, kor vi lærte mykje.. Men dei to siste åra på vidergåande har vi hatt ein kor vi berre har fått ut tyskkryssord, og prøver som folk har hatt før, eller som ligg på internett.. Eg veit med sikkerhet at eg ville fått 2-3 på ein tysk eksamen, men står no med ein 5 på standpunkt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå