Ancistrus84 Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Bortsett fra at Anette glemte teksten på et av de siste versene på Wish I had an Angel så var vokalen bra på de "gamle" sangene. Oppvarmingsbandet var jo ikke så ille, om ikke annet var det eyecandy. Hvertfall gitaristen, falt litt for henne. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Bassisten hadde større fordeler ^^. Synes musikken var grei jeg - bare litt for sukkersøt. Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Marco glemte vokalene sine han også, på "Cadence Of Her Last Breath". Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Snakker vi har om den første eller andre konserten? Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Gårsdagens konsert. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Noen som har setlist for kvelden? Hvis forskjell, så gjerne søndagen.. Lenke til kommentar
Nimenoz Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Jeg har for søndagen, i hvert fall. Beste konserten noensinne, overgikk Dream Theater med flere hakk! Bye Bye Beautiful Cadence of Her Last Breath Dark Chest of Wonders Ever Dream Whoever Brings The Night Amaranth The Islander The Poet And he Pendulum Dead To The World Sahara Nemo 7 Days To The Wolves Wishmaster Wish I Had An Angel Lenke til kommentar
Bone Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Takker! Har du skrevet selv, eller hvor fant du denne informasjonen? Lenke til kommentar
Nimenoz Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 No problemo. ^^ Jeg har skrevet den ned selv. Satt selv helt foran, midt på, øverst. Den andre konserten, selvfølgelig. Lenke til kommentar
Ancistrus84 Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Dead to the world? Jeg var på lørdagen og da spilte de She is my Sin istede for den mener jeg. Ellers ser det ut som setlisten du skrev stemmer. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 De spillte Dead to the World ja. Og takk for det, om det var det som var annerledes i forhold til lørdagen. DttW er KONGE live! Lenke til kommentar
Nimenoz Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Jepp, etter hva jeg har sett var det bare byttet mellom She Is My Sin og Dead to the World som var forskjellig de to dagene. Det gjør meg egentlig ikke stort at jeg var der på søndag og sett DttW, men jeg må virkelig si jeg savner She Is My Sin. Lurer på hvordan Anette gjør den. Spørs nok om jeg ikke må youtube den. Noen andre som var på konserten som har lyst til å dele sine erfaringer/opplevelser? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå