Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Da er det endelig avslørt. Ny vokalist for Nightwish er svenske Anette Olzon. I dag slapp også bandet en ny singel kalt "Eva" fra deres kommende album. Etter å ha hørt den nye vokalisten må jeg si det virker som hun har en mye mindre "opera-aktig" stemme enn Tarja Turunen. Skal bli interessant å høre hvordan hun klarer seg på mer heavy sanger, men jeg må si jeg faktisk likte "Eva" ganske godt. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
Emppu Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Jeg og... de har vel ikke slippet den nye singlen enda vell? var ikke det den 30 mai?? Lenke til kommentar
Ziltoid Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Det ligger en sample ute på Nightwish sin hjemmeside: http://www.nightwish.com/files/audio/eva-sample.mp3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Singelen ble gitt ut i dag. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Vokalisten hadde en god stemme synes jeg . Nå er det kun musikken som gjør at Nightwish skiller seg ut fra band som within temptation og lignende, så da er det bra vi er så heldige at musikken er så bra som den er =). Nightwish er definitivt tilbake! Ps - om noen starter å diskutere hvem som er best av Anette Olzon og Tarja så vil jeg slette poster - hvordan skal man diskutere hvilken av 2 unike stemmer som er den beste? Nei - ingen sammenligninger - men si gjerne om dere liker vokalen eller ei . Lenke til kommentar
Emppu Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 (endret) Nightwish er tilbake. men de har ikke gitt ut singlen i dag?? skulle ikke det være den 30. mai? vis gitt ut i dag, så må jeg kjøpe ass. Endret 24. mai 2007 av Emppu Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 ahh, Now Playing: Eva-sample dette var perfekt nightwish-stemme Lenke til kommentar
darling Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Vakker sang, vakker stemme, men kanskje litt lite særpreg? Men absolutt ikkje noko dårleg val Må nok få meg albumet når det kjem ut Lenke til kommentar
Badering Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Det var en forbedring ihvertfall Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Nightwish er tilbake. men de har ikke gitt ut singlen i dag?? skulle ikke det være den 30. mai? vis gitt ut i dag, så må jeg kjøpe ass. 8692256[/snapback] Er blitt gitt ut i dag ja - kan kun kjøpes på nett. Grunnen er at i England klarte en utro ansatt å lekke sangen til piratgrupper på nett. Dermed ville folk uansett finne ut hvem sangeren var, og de bestemte seg for å offentliggjøre dagen etter lekkasjen - altså i dag. Og slippe singelen samtidig. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Tarja hadde mer særpreg synes nå jeg. Hun her, var helt ordinær. Jeg uttaler meg ikke om hvem som var/er best vokalist av de to, ettersom jeg kun har hørt de sangene av Nightwish som var "hits". Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Vakker stemme, vakker dame, dette kan bli bra. Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Det var snakk om ei i bygda mi skulle bli vokalist i Nighwhish Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Når kommer albumet ut? 8695026[/snapback] høsten en gang...september tror jeg Lenke til kommentar
MGS3 Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 okey, så det er enda en god stund til.. trudde det var før eller i sommerfeiren Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Skulle ikke hun fra Tristania synge for dem? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Ifølge et rykte som var basert på at hun slutta i Tristania rundt samme tidspunkt Nightwish sa de hadde funnet sin nye vokalist ja? Ingenting var sikkert, og ingenting ble bekrefta . Men de norske mediene tok selvfølgelig helt av på et lite rykte. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 (endret) Liker stemmen, spent på hvordan det nye albumet blir. Men som noen sier, Tarja har nok litt mer særpreg. Vanskelig å erstatte, så vi får se. Endret 27. mai 2007 av Nevnarion Lenke til kommentar
Zithor Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Veldig bra stemme på hun, ut fra de 3 klippene de har gitt ut kan det virke som om det blir bra selv om jeg syntes det blir litt mye Within Temptation nå og mindre Nightwish som jeg husker det, men for all del gleder meg mye til cden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå