sigurd_89 Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Fikk for 30 min siden vite at jeg kom opp i tysk skriftlig. Hadde håpet på alt untatt akkurat det! Ligger på en sterk 3'er i tysk, men hadde håpet på å prøve å få en 4'er, hva er den mest efektive måten å lære seg å skrive tysk på? Lese bøk, se dubba film...? Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 se dubba film ja... med tysk tekst seff hvartfall slik at du forstår engelsken som snakker, slik at du kan oversette. så kan du se Der Untergang Lenke til kommentar
jeeeez Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Les en tysk bok 8690728[/snapback] Vil faktisk ikke anbefale det... Mye bedre å se en engelsk film med tysk tekst, dersom man kan engelsk godt. Om man ligger på 3 i Tysk så har kan man som regel ikke oversette så veldig bra heller og om man da skal prøve seg på en tysk bok vil dette ha lite læreverdi... Lenke til kommentar
Mr. Ty Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Gå til http://www.kragero.vgs.no/tygram.html Øv deg på grammatikk og oversettelser der.. funker bra for meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå