Gå til innhold

Trenger tips til nytt skjermkort

Unreal

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg har en maskin med følgendes spesifikasjoner:

Midi kabinett m/300 W strømforsyning

Elitegroup K7S5A hovedkort

AMD XP 1900+ CPU

GeForce 2 MX 200 skjermkort

Som dere ser så er grafikk/skjermkortet ganske utdatert, og jeg må sette på laveste oppløsning og detaljer på spill, ellers hakker det bare det. Jeg vet PC'en min er god for mye mer, så jeg vil investere i ett nytt kort. Det skal være av sorten GeForce 4 Ti serien, enten 4400 eller 4600. Problemer er hvilken produsent jeg skal gå for. For jeg har ett lite problem.

To kamerater av meg har henholdsvis Gainward GeForce 4 Ti 4400 og 4600. Jeg har prøvd begge kortene i maskinen min, men problemet er rett og slett av kortene er for store og komer bort IDE inngang/utgangen på hovedkortet. Så har dere noen som helst tips til ett GeForce Ti 4400 eller 4600 128 MB DDR-Ram som passer i maskinen min, så vennligst svar. Jeg har nok med penger, så prisen går for det samme :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-80wCWpIM

har du nok penger så investerer du 1300 kr i et skikkelig hovedkort der det er plass til hvilket som helst skjermkort.

hvis ikke blir det geforce 4 ti 4200 ( mest sannsynlig, men jeg ville ha sjekket størrelsen først )

Lenke til kommentar

Enig med Southome, kjøp et gforce4 ti 4200 med 128 Mg minne. Du får mest for pengene, pluss med litt overclocking av core og minne så blir ytelsen på høyde med ti4600 kortene. Sørg for at du har minst 256 Mg ram, ellers får du ikke full utnyttelse av kortet.

Fred. :wink:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...